ویکتور فونت:
ویکتور فونت بر خلاف تونی فریکسا معتقد است که جذب همزمان ارلینگ هالند و کیلیان امباپه برای بارسا غیرممکن است.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ 23 February 2021

به گزارش تابناک سمنان دو هفته دیگر انتخابات ریاست بارسلونا برگزار خواهد شد و تا به اینجا خوان لاپورتا و ویکتور فومنت شانس بیشتری نسبت به تونی فریکسا برای رسیدن به صندلی ریاست دارند.

 

 

 

تونی فریکسا روز گذشته در مصاحبه با رادیو راک 1 کاتالونیا وعده بزرگی به هواداران داد:« هدف من جذب دو ستاره بزرگ و متفاوت برای خط حمله و یک مدافع باکیفیت است. پیغام من این است که بارسا تیمی قدرتمند، بزرگ و برای فتح همه جام ها باشد. همان چیزی که اعضای باشگاه و هواداران انتظارش را دارند.

این می تواند مبتنی بر واقعیت باشد نه توهم. می خواهم بارسلونایی متفاوت را برای فصل 22-2021 مهیا کنم. نمی خواهم نام این بازیکنان را فاش کنم چرا که ممکن است در راه مذاکرات به مشکل بخوریم. برنامه هایی برای تزریق 250 میلیون یورو به باشگاه دارم که کارمان در نقل و انتقالات را ساده تر خواهد کرد.»

او در ادامه گفت که ابدا جذب همزمان ارلینگ هالند و کیلیان امباپه غیرممکن نیست اما ویکتور فونت درست برعکس او فکر می کند.

 

 

 

 

فونت در پاسخ به فریکسا گفت:« جذب هالند و امباپه؟ چرا می خواهیم به هواداران باورهای غلط بدهیم؟ در این وضعیت اقتصادی به جای وعده های بیهوده باید به فکر برنامه ورزشی و اقتصادی درست و آینده دار بود وگرنه که وعده جذب هالند و امباپه را دربان باشگاه هم می تواند بدهد. معتقدم این انتقال را شاید فلورنتینو پرز(رئیس رئال) با مدل کهکشانی سازی قدیمی اش بتواند عملی کند اما بارسلونا با این شرایط خیر. بارسا مثل قطاری با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت است که باید متوقف شود.»

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار