با پیگیری تابناک و دستور قضایی؛
بعد از درج خبر حقوق های متغیر و کارگران بدون قرارداد / لزوم ورود دادستان و سازمان بازرسی به وضعیت شرکت ایران افق در دهلران در این رسانه خوشبختانه رئیس دادگاه بخش موسیان و دشت عباس به مشکلات مطرح شده ورود کرد.
کد خبر: ۹۴۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 22 February 2021

مسئولان شرکت ایران افق احضار شدند/ اولویت جذب در شرکت ها با نیروهای بومی است در این رسانه خوشبختانه رئیس دادگاه بخش موسیان و دشت عباس به مشکلات مطرح شده ورود کرد

  رئیس دادگاه بخش موسیان و دشت عباس گفت: همه شرکت های فعال در شهرستان باید از ظرفیت نیروهای بومی منطقه استفاده کنند.

به گزارش تابناک ایلام؛ عین الله نیازی فر در گفت گو با خبرنگار ما  اظهار داشت : به کارگیری هر گونه نیرو در شرکت ها ی منطقه باید بر اساس ماده ۴۷ برنامه ششم توسعه باشد.

وی تصریح کرد: باتوجه به مشکلات که در شرکت ایران افق وجود دارد دستگاه قضا برای بررسی مشکلات مدیران این شرکت را احضار کرده است.

وی بیان داشت : قرار شده که مدیران این شرکت مستندات قانونی خود در خصوص مشکلات مطرح شده به دادگستری ارائه دهند.

نیازی فر افزود : اجرای طرح‌های طبقه‌بندی مشاغل ، نحوه پرداخت حقوق ، استفاده از ظرفیت و توان نیروهای بومی ،ایاب ذهاب از جمله موضوعاتی بود که به صورت ویژه در دستور کار دادگستری قرار گرفت .

رئیس دادگاه بخش موسیان و دشت عباس عنوان کرد : استفاده از نیروهای غیربومی در پروژه های نفت، گاز شهرستان قابل قبول نیست و این دادگستری به صورت جدی با شرکت های که ماده 47را رعایت نکنند برخورد خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های متولی در خصوص مشکلات کارگری با توجه به پایان سال بخصوص در بحث پرداخت حقوق و مطالبات کارگران ورود کند و شرکت های متخلف را به دادگستری معرفی کنند تا برابر قانون با آنها برخورد شود.

تابناک از حسن توجه رئیس دادگاه بخش موسیان و دشت عباس در راستای پیگیری وحل مشکلات کارگران واحقاق آنها تشکر می کند ./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار