معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان بوشهر؛
تابناک- معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان بوشهر گفت: واحدهای اقامتی بوشهر بدون عضویت در سامانه‌های گردشگری اجازه فعالیت ندارند
کد خبر: ۹۴۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۵ 22 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، سکینه سالاری در جلسه هم‌اندیشی با مدیران مراکز اقامتی و نماینده شرکت بانیان گردشگری پارسه اظهارداشت: یکی از سیاست‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لزوم سامان‌دهی و ارزیابی واحدهای اقامتی بوده، که تاکید بر ضرورت استانداردسازی مراکز اقامتی را دارد.

وی افزود: با اجرای فرآیند تطبیق و استاندارد سازی واحدهای اقامتی در آینده، این مراکز نمی‌توانند بدون حضور و عضویت در سامانه‌های گردشگری به فعالیت بپردازند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان بوشهر همکاری مدیران واحدهای اقامتی استان را برای اجرایی شدن این طرح لازم دانست و خاطرنشان کرد: جذب گردشگر و ارائه خدمات مطلوب، یک موضوع دوطرفه بوده و با کیفیت‌بخشی خدمات ارائه شده، و فراهم نمودن زمینه رضایتمندی گردشگران، به رونق صنعت گردشگری کمک می‌شود.

سالاری بیان کرد: شرکت بانیان گردشگری پارسه از طرف این اداره‌کل، به عنوان شرکت همکار معرفی شده و می‌طلبد مدیران مراکز اقامتی با تکمیل فرم شناسه و انعقاد قرارداد مورد نیاز اقدام کنند.

در پایان مقرر شد تا شرکت بانیان گردشگری پارسه به عنوان حامل تطبیق و استانداردسازی، اجرای این فرآیند را آغاز کند.

برچسب ها: گردشگری ، توریست ، بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار