۴۰۰ سبد کالا و ۱۵۰ تبلت دانش آموزی با همکاری کمیته امداد، آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی و مرکز نیکوکاری شهید حسین فهمیده بین دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند استان مرکزی توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ 21 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، عدالت بهرامی ، قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی در مراسم توزیع این تعداد سبد کالا و تبلت گفت: با وجود شرایط سخت ناشی از شیوع بیماری کرونا بازهم شاهد اقدامات خیر خواهانه و پسندیده هستیم .
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش، سپاه، بسیج و همه بخش ها در کنار کمیته امداد به پویش ایران همدل پیوستند و مشارکت آنها در دستگیری از نیازمندان لبیکی دوباره به فرمایشات مقام معظم رهبری بود، افزود: امسال با وجود شیوع بیماری همه گیر قریب به یکصد میلیارد تومان به صورت نقد و کالا توسط کمیته امداد جمع آوری و با رعایت عزت نفس و کرامت نیازمندان بین آنها توزیع شد.
وی یادآورشد: با اجرای طرح ایران مهربان جذب ۳۵ هزار حامی جدید برای ایتام و کودکان محسنین هدف گذاری شد که تا کنون بخش قابل توجهی از حامیان جذب شده اند.
قائم مقام کمیته امداد در ادامه گفت: هفته احسان و نیکوکاری امسال نیز همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی با شعار "عیدی برای همه" برگزار می شود و استفاده از ظرفیت های دانش آموزان در شبکه شاد ، پایگاه های بسیج و مصلی های نماز جمعه از برنامه های جشن نیکوکاری است.
وی اضافه کرد: با کمک خیران تعداد ۹۲۶ دستگاه تبلت توسط این نهاد مردمی بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است و همدلی و مشارکت مردمی شایسته تقدیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار