استاندار ؛
به گزارش تابناک تبریز،استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه انتخابات خرداد 1400، امتحان بزرگی برای دست‌اندرکاران انتخابات خواهد بود، گفت: همه تلاش خود را برای سلامت انتخابات و رعایت حق‌الناس خواهیم کرد و هیچ دغدغه‌ای به جز اجرای دقیق قانون نداریم.
کد خبر: ۹۴۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳ 20 February 2021

به گزارش تابناک تبریز،محمدرضا پورمحمدی در جلسه مشترک ستاد انتخابات، هیأت نظارت بر انتخابات مجلس و هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با مردم تبریز در 29 بهمن امسال، اظهار کرد: تأکید ایشان بر مشارکت حداکثری و انتخاب صحیح، مسئولیت ما را در برگزاری انتخابات سال 1400 سنگین‌تر کرده است.

وی با تاکید بر نقش رسانه‌ها، نخبگان، احزاب و تشکل‌های سیاسی و گروه‌های مرجع در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: حضور مردم ایران در تمام صحنه‌ها، پرشور و حداکثری بوده و با توجه به شرایط کنونی جامعه و عرصه روابط بین‌الملل، این موضوع اهمیت مضاعف دارد.

پوی خطاب به مجریان انتخابات، تأکید کرد: اهتمام دست‌اندرکاران انتخابات این باشد که اجازه تخطی از قانون، انحراف از چارچوب‌ها و سوءاستفاده را به هیچ فرد یا گروهی ندهند و این اطمینان خاطر را به مردم بدهند که انتخابات تبلور خواست و اراده آن‌ها خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود بر تعامل جدی هیأت‌های اجرایی و نظارت انتخابات تأکید کرد و افزود: آن‌چه در انتخابات مجلس یازدهم در اسفند ماه سال گذشته ما را سربلند کرد، تعامل و همکاری صمیمانه مجریان و ناظران انتخابات از ابتدا تا انتها بود و قطعا با تداوم این همکاری، انتخابات 1400 هم در سلامت و امنیت کامل برگزار خواهد شد.

وی به احزاب و گروه‌های سیاسی فعال در استان نیز توصیه کرد، بیشتر از گذشته با اقشار مختلف مردم تعامل و ارتباط داشته و سازوکار جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

وی به دغدغه‌های عمومی درخصوص رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در روز انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: نگرانی مردم در این زمینه باید مورد توجه قرار گرفته و تمهیدات لازم در زمان مناسب پیش‌بینی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :