محمد خسروی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش ها در سطح استان از امروز تا روز یکشنبه به شکل باران و برف ادامه خواهد داشت و از روز یکشنبه با افزایش نسبی دما، همچنین قطع بارش ها مواجه خواهیم بود.
کد خبر: ۹۴۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 20 February 2021

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، موجی بارشی از بعد از ظهر امروز تا بعد از ظهر فردا یکشنبه، جو منطقه را متاثر کرده، در برخی ساعات سبب وزش باد و رگبار باران و برف در سطح استان می گردد.

وی افزود: شرایط ناپایدار طی ساعاتی از اواخر وقت امروز و امشب به ویژه در نیمه شمالی و نواحی مرکزی استان، نمود بیشتری داشته، بارش علاوه بر ارتفاعات، گردنه های برفگیر و مناطق سردسیر را شامل می شود و ممکن است در نواحی معتدل نیز به شکل رگبار برف مشاهده گردد.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه، تصریح کرد: در اوایل روزهای یکشنبه، مه صبحگاهی به خصوص در مناطق سردسیر، مرطوب و کوهستانی پدیده قابل توجهی خواهد بود. شایان ذکر است از روز دوشنبه تا روز چهارشنبه در حالی که دمای هوا به آرامی افزایش می یابد، بارشی برای سطح استان نخواهیم داشت.

این مسئول خاطر نشان کرد: به دنبال این شرایط، سامانه بارشی دیگری از روز پنج شنبه تا روز شنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده، ضمن کاهش دمای روزانه و افزایش نسبی دمای شبانه، به تناوب سبب بارندگی در سطح استان خواهد شد.

خسروی تاکید کرد: اما در 24 ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل منفی چهار و حداکثر 8 درجه سانتیگراد در نوسان بوده، در این بازه زمانی قصر شیرین با بیشینه دمای 16 درجه سانتیگراد، گرم ترین و شهرستان اسلام آباد غرب با کمینه دمای 7 درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار