امام جمعه اصفهان
امام جمعه اصفهان تصریح کرد: به دستور قرآن نباید زیر بار کفار برویم و طبق دستور ابا عبدالله الحسین (ع) باید مرگ با عزت را بهتر از زندگی با ذلت بدانیم.
کد خبر: ۹۴۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶ 19 February 2021

 آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های اولین نمازجمعه اصفهان پس از یکسال از شیوع ویروس کرونا در مصلی  بزرگ اصفهان افزود: در جنگ بطور معمول پول کم و نیاز به آن در تمام کشورهای دنیا بیشتر می شود و باید پول چاپ شود و چاره ای نیست.
وی اضافه کرد: پول وقتی پشتوانه نداشته باشد بی ارزش می شود ولی کاری نمی شود کرد باید حقوق ها پرداخت بشود.
امام جمعه اصفهان افزود: نگوییم پس پولی که می دزدند چی می شود زیرا اینها در مقابل نیاز حکومت و خرج دولت چیزی نیست هرچند که آن پولها هم پس گرفته شده است.
وی با اشاره به کاهش ارزش پول عراق در زمان جنگ تحمیلی گفت: در آن زمان هزار دینار عراق ارزش یک دلار را داشت ولی به دلیل اینکه الان با آمریکا در جنگ نیستند قدری اوضاع آنها بهتر شده است.
آیت الله طباطبایی نژاد افزود: اما ما الان هم در جنگ هستیم و نباید پول بدون پشتوانه چاپ کنیم و ارزشش پایین بیاید اما وقتی ضرورت شد چاره ای نیست و ضرورت همه حرامها را حلال می کند.
وی با بیان اینکه باید به جای  فحش دادن و بد گفتن باید قدری رشد کرد، گفت: آدم جنگی باید بفهمد در جنگ حلوا تقسیم نمی کنند و فرد انقلابی باید سختی بکشد. 
آیت الله طباطبایی نژاد در بخش دیگری با تقدیر از حضور خودرویی مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن و اظهار ارادت به انقلاب و دشمنی با دشمنان انقلاب گفت: در استان اشتباهاتی از سوی جمعی رخ داد که جمع دشمن نبودند و دوست بودند و مقابله کردن و جلسه گذاشتن برای آنها هم اشتباه است.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با برشمردن اقدامات پلیدانه دشمن در ۴٢ سال عمر انقلاب اسلامی افزود: ایستادگی مردم در مقابل دشمن با اطاعت از رهبر معظم انقلاب باعث شده که دشمن هیچ گاه به فکر جنگ فیزیکی با ایران نباشد. 
آیت الله طباطبایی نژاد افزود: الان هم وزیر امور خارجه رییس جمهوری امریکا تهدید می کند که همه کارها روی میز است که مجبورند همانند قبلی ها بردارند و با خودشان ببرند. 
وی با بیان اینکه تحریم اقتصادی و دشمنی آمریکا برای ایران تبدیل به فرصت شد ، گفت: در راستای تحریم ها به پیشرفتهای بسیاری دست یافتیم.
امام جمعه اصفهان اضافه کرد : البته اگر دشمنی های دشمن نبود و بی تدبیری هایی صورت نمی گرفت بسیار می توانستیم پیشرفت کنیم و در مجموع از هیچ کاری تاکنون عقب نیفتاده ایم. 
وی با طرح این سوال که آیا بایدن بهتر از ترامپ است گفت: نه بدانید جنایتکاران پشت پرده هستند آن مرام آمریکایی ها و صهیونیسمی است که پشت آنها هستند و هیچ وقت با ما خوب نخواهند شد و حاضر نیستند یک قدم برای انرژی هسته ای بردارند.
آیت الله طباطبایی نژاد افزود: آنها دست از تحریمها بر نمی دارند ولی ما مایوسشان و مجبورشان می کنیم که با ما بسازند وگرنه با همین ایستادگی تمام کشورها را علیه آنها بر می انگیزیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار