وی برگزاری این رویداد را شکل گیری رویداد فرصت در استان سمنان دانست و افزود: در شرایطی که کشور با مشکلات سخت اقتصادی که از سوی دشمنان با تحریم ها و فشارهای ظالمانه مواجه شده است، بهترین راهکار برای برون رفت از این شرایط تکیه بر توان داخل و توجه به ظرفیت های داخلی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان اظهار داشت: توسعه اقتصادی مستلزم مؤلفه هایی است که یکی از مهمترین آنها توسعه اشتغال و رفع مشکلات و موانع بیکاری است.

منصوری با تأکید بر توسعه و تقویت ارتباط دوسویه دانشگاه و صنعت بیان کرد: هم افزایی بین دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها برای حمایت از ایده های نو ضروری است.

 

وی در مورد راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال خاطرنشان کرد: ایجاد این پارک در استان سمنان در حال شکل گیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان تأکید کرد: کارهای تیمی باید در حوزه ایجاد اشتغال و کسب و کار توسعه و تقویت یابد و حرکتی که کمیته امداد در این مسیر آغاز کرده است باید در دیگر نهادها و دستگاه ها نهادینه شود.

مشاغل دانش بنیان مورد حمایت قرار می گیرند

محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان نیز در این آئین گفت: توجه به مشاغل دانش بنیان و حرکت های شتاب دهنده از مهمترین رویکردهایی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) آن را در دستور کار خود قرار داده است.

وی بیان کرد: استان سمنان در حوزه اجرای رویداد «کارآفرین شو»، طرح های متعددی را به دبیرخانه کشوری ارسال کرده است و از این حیث رتبه پنجم کشوری را دارد و در مرحله اجرا و تحقق این طرح ها نیز در کشور رتبه نخست را از آن خود کرده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان بیان کرد: از استان سمنان 150 نفر در این رویداد شرکت کرده اند که 120 ایده پذیرفته شد و 35 ایده شایسته تقدیر شدند.

مسعودیان راد تأکید کرد: کمیته امداد استان سمنان با همکاری مجموعه های دانش بنیان حمایت های ویژه ای  از نخبگان تحت حمایت خود دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: برنا