تابناک-سامانه همیاب 24 با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و با همکاری اپراتورهای مخابراتی، اصناف و کلانتری‌های سراسر کشور، در خصوص تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی، بستری مناسب فراهم کرده است.
کد خبر: ۹۴۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 17 February 2021

میلاد ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک از هرمزگان در خصوص نحوه پیدا کردن گوشی تلفن همراه، اظهارداشت: در حال قدم زدن بودم که انعکاس نور در یه جسمی روی زمین نظرم را جلب کرد، بعد از کمی توجه دیدم گوشی تلفن همراه است.

وی با بیان اینکه بعد از بررسی گوشی دیدم تلفن خاموش است، افزود: با توجه به اینکه مبلغ گوشی آن زمان بالغ بر ۳۰ میلیون تومان بود مصمم به پیدا کردن صاحبش شدم.

وی با اشاره به اینکه گوشی را روشن کردم اما هیچکس به تلفن همراه تماس نگرفت، بیان کرد: فردای آن روز متوجه شدم سیمکارت راهم سوزاندند.

ذاکری تصریح کرد: در سایت دیوار در قسمت گمشده ها آگهی دادم افراد زیادی هم تماس گرفتند اما هیچ کدام از افراد، مشخصات را به درستی عنوان نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه بعد از مدتی فردی نصف قیمت گوشی تلفن همراه که حدود ۱۵ میلیون می‌شد را به من پیشنهاد کرد، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه تجربه گم کردن گوشی گرانقیمت داشتم مصمم‌تر برای برگرداندن تلفن به صاحبش بودم.

ذاکری گفت: تا اینکه در سایت همیاب ۲۴ مراجعه کردم و مشخصات گوشی را که اعلام دزدی کرده بود پیدا کردم و مشخصاتم را گذاشتم و امانت را به دست صاحبش رساندم.

گفتنی است، همیاب 24 سامانه استعلام و ردیابی گوشی، تبلت و لپ‌تاپ سرقتی/ مفقودی در کشور می‌باشد.

این سامانه با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و با همکاری اپراتورهای مخابراتی، اصناف و کلانتری‌های سراسر کشور، در خصوص تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی، بستری مناسب فراهم کرده است.

سامانه همیاب 24 با ارایه قابلیت "استعلام رجیستری گوشی" و "استعلام سرقتی گوشی تبلت و لپ‌تاپ" گامی موثر در راستای پیشگیری از وقوع جرم در حوزه خرید و فروش دستگاه‌های دیجیتال برداشته است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار