فرمانده مرزبانی استان کردستان :
سردار "علیرضا مرزبانی" گفت: در راستای حراست و کنترل مرز‌های استان، مرزبانان هنگ بانه حین پایش و رصد نوار مرزی به چند متجاوز حامل بار قاچاق که قصد ورود غیرقانونی به خاک کشور را داشتند، برخورد کردند.
کد خبر: ۹۴۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶ 16 February 2021
به گزارش تابناک کردستان ، سردار علیرضا مرزبانی بیان کرد: مرزداران جهت دستگیری و متوقف کردن آنان وارد عمل شده که قاچاقچیان به محض مشاهده مرزبانان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها ساختن محموله خود، با استفاده از تاریکی شب و پوشش جنگلی منطقه از محل گریختند.
فرمانده مرزبانی کردستان تصریح کرد: مرزبانان در پاکسازی محل و بازرسی دقیق از محموله‌های به جای مانده از قاچاقچیان، ۲ دستگاه تلفن همراه هوشمند، ۲۴۰ دستگاه تبلت، ۱۲۵ دستگاه ساعت هوشمند، ۸ دستگاه لپ تاپ، ۲۷۸ دستگاه ایرپاد و هندزفری و ۶۹۱ دستگاه انواع لوازم جانبی تلفن همراه را کشف کردند.
سردار مرزبانی با اشاره به اینکه اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد، بیان داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و نظر کارشناسان ارزش این کالا‌های کشف شده، ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
این مقام ارشد در مرزبانی کردستان به اشراف مرزبانان این فرماندهی و رصد نوار مرزی استان به طور شبانه روزی اشاره و اظهار داشت: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا، مرزبانان در ۲۲۷ کیلومتر مرز استان با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان خواهند شد.
منبع: تابناک
برچسب ها: کردستان ، مرزبانی ، بانه ، مرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار