معاون اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان:
معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: برای بازسازی قسمت شمالی گذر آقانورالله نجفی باید تهران تصمیم‌گیری کند.
کد خبر: ۹۴۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲ 16 February 2021

محمد بنائیان با اشاره به آخرین وضعیت پروژه گذر آقانورالله نجفی اظهار داشت: در این زمینه با توجه به ابلاغیه صورتجلسه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور شهرداری اصفهان موظف است برای این گذر طرح جدید تهیه و به کمیسیون ماده پنج ارسال کند.

وی با بیان اینکه تاکنون تعدادی طرح توسط شهرداری تدوین و به کمیسیون ماده پنج ارسال شده است، تاکید کرد: در این زمینه شهرداری این امکان را دارد که جلسات کارشناسی برای بررسی طرح‌های پیشنهادی برگزار و نتایج آن را به دبیرخانه ارسال کند.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه این اداره کل در خصوص اعمال نظران هیچ نقشی ندارد، ادامه داد: باید توجه داشت که اداره کل راه و شهرسازی و کمیسیون ماده پنج وظیفه کنترل و بررسی نهایی طرح‌ها از نظر رعایت مفاد مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: پیشنهاد اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص گذر آقا نورالله نجفی این است که برای کمتر شدن حواشی، کلیات موضوع در خصوص بازسازی قسمت شمالی گذر و یا استفاده به صورت فضاهای شهری توسط وزارت خانه تعیین تکلیف شود.

بنائیان تاکید کرد: ما همه توان خود را به کار خواهیم گرفت تا بهترین طرح را برای تهران ارسال کنیم تا مورد تأیید قرار گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار