عضو شورا:
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به لزوم توجه به ایمن سازی و تعیین تکلیف گودهای رها شده در سطح تهران تذکر داد.
کد خبر: ۹۴۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ 16 February 2021

 

مجید فراهانی، روز سه‌شنبه در دویست و هفتاد و سومین جلسه شورا گفت: متاسفانه در برخی محلات شهر شاهد وجود گود برداری هایی برای ساخت و ساز مجتمع های بزرگ مقیاس هستیم که پس از گودبرداری از سوی مالکان و مجریان به دلایل مختلفی رها شده و زندگی شهروندان و کالبد شهر را در ابعاد مختلف تحت الشعاع قرار داده است.

وی افزود: عدم تعیین تکلیف این گودها فضای شهر و تاب آوری را دچار چالش کرده و خطرهای بالقوه‌ای را برای زندگی و ایمنی شهروندان ایجاد کرده است.

فراهانی افزود: آغاز فعالیت شورای پنجم پیگیری وضعیت گودهای رها شده در دستور کار قرار داشته و تاکنون در خصوص تعیین تکلیف این گودها در صحن شورا از سوی اعضاء شورا تذکرهای متعددی داده شده است .

وی با بیان اینکه نشست‌ها و بازدیدهای زیادی از گودها انجام شده‌است، گفت: شورا در تبصره ۱۱ بودجه سال ۱۳۹۹ به شهرداری اجازه داد تا اعتبارات پیش‌بینی نشده سرمایه‌ای در اختیار شهردار تهران را برای تأمین هزینه‌های پیش‌بینی نشده سرمایه‌ای، اضطراری، خطرآفرین و گودبرداری‌های رها شده هزینه کند.

وی گفت: انتظار دارم شهرداری بیش از پیش به مساله گودهای رها شده در سطح شهر توجه کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار