مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: افرادی که در کرمانشاه واکسن روسی را دریافت کرده‌اند تا این لحظه هیچ گونه مشکلی ندارند و در سلامت کامل هستند.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 15 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،مهدی محمدی در خصوص وضعیت دریافت کنندگان واکسن «اسپوتنیک وی» اظهار کرد: مرحله اول واکسن کرونا روسی که هفته گذشته وارد کرمانشاه شد برروی ۳۰۵ نفر از مجموعه درمانی شامل متخصصان آی سی یو، عفونی، بی‌هوشی، معاون درمان و بهداشت دانشگاه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تزریق شد.

وی با بیان اینکه این واکسن دو دوز دارد افزود: دوز دوم باید ۲۱ روز بعد تزریق شود که هفته جاری وارد کرمانشاه خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه افرادی که براساس دستورالعمل وزارت بهداشت مشخص شده اند دریافت کننده واکسن خواهند بود، تصریح کرد: افرادی که در کرمانشاه این واکسن را دریافت کرده‌اند تا این لحظه هیچ گونه مشکلی ندارند و در سلامت کامل هستند.

محمدی با بیان اینکه واکسن روسی تنها واکسنی است که ازسوی سازمان غذا و دارو دارای مجوز است، گفت: در سه فاز تست این واکسن در کشور روسیه، برروی ١۶ هزار و ٧٠٠ نفر تزریق شده است که تاکنون عوارضی وجود نداشته است و این واکسن یک گام جلوتر از دیگر واکسن‌های تولید شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار