اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 26 بهمن توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۴۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲ 14 February 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 26 بهمن  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 26 بهمن بشرح زیر است:

دستگیری فردی با 12فقره کلاهبرداری

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای با کشف 12فقره کلاهبرداری به ارزش 50میلیارد ریال خبر داد..

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین زارع با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی در پي دریافت یک فقره پرونده مبنی بر فروش املاک و زمين هاي متعلق به غير در شهرستان بابلسر موضوع را برای شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی متهم پرونده در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خبر داد و تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی متهم فراری پس از هماهنگی قضائی وی را در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر بیان داشت: متهم دستگیر شده که نخست منکر هرگونه ارتکاب جرمی بود،در تحقیقات پلیسی به 12 فقره کلاهبرداری از طریق فروش مال غیر به ارزش تقریبی 50میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ زارع در پایان از شهروندان خواست :هنگام معاملات ملکی تا اطمینان کامل از اصالت اسناد ارائه شده ملک مورد معامله و مالکیت قانونی فروشنده ملک از تنظیم هر گونه قرار داد و پرداخت وجه جدا خودداری کنند.

__________________________________

کشف میلیاردی تجهیزات تولید ارز دیجیتال در بابلسر

فرمانده انتظامی استان از کشف 261 دستگاه تولید ارز دیجیتال ( بیت کوین ) و متعلقات آن به ارزش 80 میلیارد ریال خبر داد.

سردار مرتضی میرزایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از مهمترین اولویت های پلیس در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 4 مخل امنیت اقتصادی و کشف تجهیرات استخراج ارز دیجیتال شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران متهمان را که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه های تولید ارز دیجیتال در واحد های صنعتی خود کرده بودند، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه این افراد را دستگیر کردند.

سردار میرزایی از کشف 261 ماینر قاچاق به همراه متعلقات آن در بازرسی از محل های مورد نظر خبر داد و اظهار داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده بالغ بر 80 ميليارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال مبنی بر جهش تولید را فرصت مغتنمی برای پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرد و گفت: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی است.

میرزایی قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری است.

_____________________________________

انهدام 5 باند تهیه و توزیع موادمخدر در مازندران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از انهدام 5 باند تهیه وتوزیع موادمخدر در طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشدید مقابله با خرده فروشان موادمخدر در سطح استان خبر داد .

سرهنگ علیرضا ثقفی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهار داشت : طرح پاکسازی نقاط آلوده، تشدید مقابله با خرده فروشان و کنترل محورهای مواصلاتی در سطح استان طی 24 ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری و مشارکت پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ها و دیگر عوامل انتظامی در این طرح ها موفق شدند. 5 باند تهیه وتوزیع موادمخدر را متلاشی و 264 متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران، افزود: در این طرح 40 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد و 16 دستگاه خئدرو و 20 حقه وافور از متهمان کشف شد.

سرهنگ ثقفی با اشاره به تداوم طرح برخورد با خرده فروشان موادمخدر، افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر در راستای مقابله با تهیه وتوزیع موادمخدر تا پای جان ایستاده و با قاچاقچیان موادمخدر و خرده فروشان برابر قانون رفتار خواهد کرد.
________________________________

کشف 3 کیلو تریاک در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از کشف 3 کیلو تریاک و دستگیری 10 معتاد متجاهر در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ حسن عنایتی گنجی با اعلام این خبر اظهار داشت : طرح ارتقاء امنيت اجتماعي پلیس مبارزه با موادمخدر در سطح شهرستان بهشهر به مرحله اجرا گذاشته شد.

وي تصريح كرد: در اجراي اين طرح، مأمورن پلیس مبارزه با موادمخدر ضمن كنترل محورهاي مواصلاتي شهرستان و همچنين شناسايي خرده فروشان و توزيع كنندگان موادمخدر اين طرح را به مرحله اجرا درآوردند.

سرهنگ حسن عنایتی گنجی با اشاره به توقیف 2 دستگاه خودرو و دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر بیان داشت : 3 کیلو ترياك در این طرح کشف شد و 9 خرده فروش و توزيع كننده مواد مخدر به همراه 10 معتاد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شهروندان خواست: برای دستیابی به جامعه ای امن و پویا با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
_______________________________

کشف یک کیلوشیشه درفریدونکنار

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار ازکشف 12 فقره سرقت ویک کیلو مواد مخدرصنعتی از نوع شیشه در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن هاشم پور در تشریح این خبر، بیان داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی ، مقابله با عاملان افیونی،سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران انتظامی ربا انجام اقدامات اطلاعاتی به اجرا در آمد.

وی افزود:ماموران انتظامی در پی تلاش بی وقفه 10نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از توقیف 5دستگاه خودرو و 9 دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و اظهار داشت:ماموران انتظامی 12فقره سرقت اماکن خصوصی، سرقت منازل و یک کیلو مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود ، را کشف و 5واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

سرهنگ هاشم پور در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفتار مشکوک از سوی افراد فرصت طلب و سوداگران مرگفموضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

____________________________________________

انهدام باند سارقان خودرو در تنکابن/ کشف 8 دستگاه خودور

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از انهدام باند سارقان خودرو و کشف 8 خودروی سرقتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامحسین شعبانی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در سطح شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از مالباختگان و بررسی صحنه های سرقت موفق به شناسایی سارقان خودرو و داخل خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: متموران در ادامه با شناسایی 6 متهم به سرقت خودرو از اعضای باند سارقان با هماهنگی قضائی این افراد را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ شعبانی، اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 8 خودرو به همراه پلاک سرقتی و مقادیر زيادي ضبط، باند، کپسول آتش نشاني خودرو، تجهيزات و لوازم خودرو، رينگ و لاستيک، جک، عينک آفتابي، فلش مموري و ... کشف شد.

وی از شناسایی مالخر در این پرونده خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند .

سرهنگ شعبانی به شهروندان توصیه کرد: با استفاده از تجهيزات و لوازم ايمني هنگام پارک خودرو در خيابان و پارکينگ منازل، شامل استفاده از قفل فرمان، قفل پدال ، دزدگیر و.... فرصت طلایی سارقان برای سرقت که معمولا بین 3 تا 5 دقیقه است را از آنان بگیرند .

______________________________________

سارق اماکن خصوصی با 15 فقره سرقت در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق اماکن خصوصی با 15 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد زمان شالیکار در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد : با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران انتظامی کلانتری 11 متهم به سرقت شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، اظهار کرد: متهم در تحقیقات پلیس تاکنون به 15 فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل اعتراف کرد و از وی مقادیری لوازم سرقتی کشف شد .

سرهنگ شالیکار در پایان خاظر نشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعاً از طریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار