عرب معصومی خبرداد؛
تابناک سمنان: اسماعیل عرب معصومی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار از صدور اسناد تک برگ کاداستری برای ۳۲ هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 14 February 2021

Image result for اراضی ملی سمنان

 

اسماعیل عرب معصومی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار گفت: در راستای اجرای قانون جامع کاداستر و با همکاری اداره ثبت، تاکنون برای ٣٢هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان گرمسار اسناد تک برگ کاداستری صادر شده است.

وی به مزایای اجرای طرح کاداستر اراضی ملی اشاره و تصریح کرد: از آنجایی که برای اجرای این طرح اطلاعات توصیفی و مکانی هر پلاک ثبتی در نظر گرفته می‌شود و اسناد تک برگ کاداستری از دقت بالایی برخوردار هستند، بر همین اساس با اجرای طرح کاداستر علاوه بر برطرف شدن بسیاری از مشکلات ثبتی، تصرف و تعرض و پدیده زمین خواری به شدت کاهش یافته و از سوء استفاده‌های احتمالی و جعل اسناد جلوگیری می‌شود.

عرب معصومی تأکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع و تعامل ایجاد شده بین اداره منابع طبیعی و ثبت اسناد و در صورت تأمین اعتبار لازم، این ظرفیت و امکان وجود دارد تا پایان سال جاری صدور اسناد تک برگ برای اراضی ملی شهرستان گرمسار به میزان ١٠٠هزار هکتار برسد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار