معاون استاندار تهران:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: با ابلاغیه جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و مصوبه جلسه سران قوا ، بدهی مالیاتی صنعتگران و تولیدکنندگان به صورت ۶۰ ماهه تقسیط می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 14 February 2021

 

حشمت اله عسگری روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات صنعتگران و واحدهای تولیدی مستقر در قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا، مصوبات متعددی برای کمک به رفع مشکلات تولید کنندگان ابلاغ شده که غالب این مصوبات در استان تهران اجرا شده و یا در مراحل اجرا قرار گرفته است.

وی افزود: مصوبه تقسیط بدهی‌های کارفرمایان واحدهای صنعتی و تولیدی توسط سازمان تامین اجتماعی نیز اخیرا ابلاغ و اجرایی شده که این مهم گام موثری در رفع مشکلات صاحبان صنایع محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به منظور تحقق شعار جهش تولید، جلسات کارشناسی متعددی برگزار کرده و تلاش دارد ضمن رفع موانع تولید، مصوبات را به طور کامل اجرایی نماید.

عسگری با اشاره به مشکلات شهرک صنعتی قرچک گفت: تاکنون سند کل شهرک صنعتی قرچک صادر نشده که این امر مشکلاتی را برای صاحبان صنایع ایجاد کرده است.

وی در این باره افزود: مدیران استانی مصمم هستند که مراحل نهایی صدور سند این شهرک به سرعت طی شده و با بسیج امکانات، مسیر برای توسعه فعالیت‌های صنعتی و تولید در قرچک هموار گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار