عضو شورای شهر تهران:
عضو کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه کرونا در حال گسترش است و پیک چهارم آن که زیان بارتر و کشنده تر است در حال شکل‌گیری است، خواستار آن شد که همه مردم و نهادها با پروتکل های شدیدتر آماده مقابله با پیک چهارم کرونا باشند.
کد خبر: ۹۴۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ 14 February 2021

 

 ناهید خداکرمی روز یکشنبه در جریان دویست و هفتاد و دومین جلسه شورای شهر با بیان اینکه یک سال از ورود کرونا به تهران می‌گذرد، گفت: شهروندان تهرانی داغدار بیش از چندین هزار نفر مرگ ناشی از کرونا هستند و کشور فوت نزدیک به ۶۰ هزار نفر را تجربه کرده است.

وی با بیان اینکه، این آمار تبعات وخیم را به کشور وارد کرده است، گفت: شواهد نشان می‌دهد کرونا در حال گسترش است و پیک چهارم آن که زیان بارتر و کشنده تر است در حال شکل‌گیری است.

خداکرمی با بیان اینکه بیم آن می‌رود که جهش ایرانی ویروس کرونا را شاهد باشیم، گفت: شهرداری تهران به فوریت پروتکل های پیشگیری از این ویروس را به کارکنان ابلاغ کند.

وی ادامه داد: کارکنان شهرداری علاوه بر تداوم استفاده از ماسک و خودداری از خوردن و آشامیدن در جلسات، نشست های خود را به شکل مجازی برگزار کنند.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: کارکنان شهرداری از مهمانی رفتن و حضور در فضاهای بسته اجتناب کنند.

وی تاکید کرد: پروتکل های حمل و نقل عمومی باید رعایت شود و رانندگان از دو ماسک استفاده کنند.

شهروندان تهرانی با فرهنگ تر از شهروندان سایر پایتخت های جهان

عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از شهروندان تهرانی، گفت: شهروندان تهرانی با فرهنگ تر از شهروندان سایر پایتخت های جهان در شرایط کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی نشان دادند.

وی با تشکر از شهروندان تهرانی گفت: از همه سپاسگزارم و تقاضا دارم برای حفظ سلامت خود، خانواده و جامعه پروتکل‌های به بهداشتی را جدی‌تر از گذشته رعایت کنند.

اختصاص بخشی از بودجه کرونا به شهرداری و اصناف
عضو کمیسیون سلامت شورای شهر، همچنین از ستاد ملی کرونا خواست به اتحادیه اصناف برای اعلام پروتکل های جدید کمک دهند تا صنوف کمتر آسیب ببینند.

وی افزود: بخشی از بودجه کرونا برای جبران خسارت‌های ناشی از کرونا در اختیار شهرداری و اتحادیه صنفی قرار گیرد.

خداکرمی همچنین از وزارت بهداشت خواست نسبت به ورود کافی واکسن برای شهروندان اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار