معاون استاندار تهران خبر داد؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از خرید ۳ هزار تُن پرتقال برای شب عید خبر داد و گفت: هیچ کمبودی نداریم مردم نگران تامین کالای اساسی شب عید نباشند.
کد خبر: ۹۴۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 14 February 2021

 

حشمت الله عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص رصد و وضعیت بازار کالای استان تهران از لحاظ کمبود کالای اساسی و ضروری مردم اظهار داشت: بررسی‌های بازار همچنان ادامه دارد و قیمت‌ها توسط ارگان‌های مختلف رصد شده و با متخلفان برخورد می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه در حال حاضر هیچ کمبودی از لحاظ وجود کالا در استان نداریم گفت: تمام کالاها به اندازه نیاز مصرفی مردم در انبارها ذخیره شده‌اند و در زمان‌های مناسب در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

عسگری در خصوص میوه شب عید نیز گفت: برای ایام عید تمهیدات لازم اندیشیده شده و ۳ هزار تن پرتقال تأمین کرده‌ایم که از تاریخ سوم اسفندماه ۹۹ کار توزیع آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه بازار مرغ و تخم مرغ نیز رصد می‌شود افزود: در زمینه مرغ روزانه ۶۰۰ تن مرغ گرم و منجمد به بازار تزریق می‌شود که به تفکیک ۵۰۰ تن مرغ گرم و ۱۰۰ تن مرغ منجمد می‌باشد و برای تخم مرغ نیز تمهیداتی اندیشیده شده

معاون استاندار تهران عنوان داشت: با توجه به کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امسال به هیچ عنوان نمایشگاهی برای فروش آجیل در نظر گرفته نشده است و این موضوع از طریق فروش و خرید آنلاین انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار