امروز قصد داریم بهترین مرکز اموزش کوتاهی مو را در کشور به شما معرفی کنیم ، این سوال بسیاری از افرادی است که قصد انتخاب آموزشگاه خوب و معتبری را دارند. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید در زمینه آرایش و زیبایی فیلد تخصصی اموزش هیرکات مو فعالیت کنید و در انتخاب آموزشگاه مناسب تردید دارید که کدام آموزشگاه خوب است با ما همراه باشید تا با بهترین آموزشگاه کوتاهی مو آشنا شوید.
کد خبر: ۹۴۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ 14 February 2021

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران کجاست؟

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران کجاست؟ امروز قصد داریم بهترین مرکز اموزش کوتاهی مو را در کشور به شما معرفی کنیم ، این سوال بسیاری از افرادی است که قصد انتخاب آموزشگاه خوب و معتبری را دارند. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید در زمینه آرایش و زیبایی فیلد تخصصی اموزش هیرکات مو فعالیت کنید و در انتخاب آموزشگاه مناسب تردید دارید که کدام آموزشگاه خوب است با ما همراه باشید تا با بهترین آموزشگاه کوتاهی مو آشنا شوید.

آکادمی عریس فعال در زمینه آرایشی و زیبایی که در سال 1999 تحت عنوان موسسه آموزش عالی بین المللی تاسیس شده است. این آموزشگاه در 9 کشور دارای شعب فعال آموزشی می باشد که از جمله آن ها می توان به کشورهای ترکیه، ایران، امارات متحده عربی، روسیه، مالزی، آلمان، برزیل، کانادا و استرالیا اشاره نمود. عریس به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های کوتاهی مو بیش از 30 رتبه و لوح در سطح بین المللی کسب کرده که نشان از اعتبار بالای آن است. همچنین این آموزشگاه آرایشگری دارنده ی انحصاری 17 مدرک و گواهینامه بین المللی می باشد. انتخاب آموزشگاه کوتاهی مو از اهمیت بالایی برای هنرجویان برخوردار است زیرا آن ها می خواهند زیر نظر اساتید خوب آموزش ببینند، همچنین فراگیری متدهای قدیمی که دیگر کاربردی به صورت عملی ندارد تنها تلف کردن هزینه و زمان خواهد بود. بدین منظور دوره تخصصی کوتاهی مو آکادمی عالی عریس شامل 34 سرفصل آموزشی می باشد که جدید ترین متدها و تکنیک های روز دنیا را در بر می گیرد.

آموزش های کوتاهی مو توسط آموزشگاه عریس به صورت کشوری و بین المللی برگزار می شود. یعنی هنرجویان علاوه در کشور ایران می توانند در کشور هایی نظیر ترکیه، امارات متحده عربی، روسیه، مالزی، آلمان، برزیل، کانادا و استرالیا در کلاس های آموزشی کوتاهی مو شرکت کنند.

کلاس های آموزشی بهترین آموزشگاه کوتاهی مو آکادمی عریس در سه سطوح مختلف برگزار می شود. سطح اول (توکن یا پایه) مناسب برای افرادی است که هیچ پیش زمینه و آشنایی با کوتاهی مو ندارند و می خواهند به صورت صفر تا صد این روش را یاد بگیرند. سطح تکمیلی در درجه دوم قرار می گیرد و مناسب برای افرادی می باشد که قصد تکمیل و آپدیت آموزش های کوتاهی مو را دارند، در نهایت سطح آخر مربیگری می باشد و مناسب افراد با تجربه ای می باشد که می خواهند آخرین مدرک خود را از آموزشگاه کوتاهی مو عریس دریافت کنند تا بتوانند به عنوان مربی در فیلد تخصصی کوتاهی مو فعالیت کنند.

وجه تمایز آموزشگاه عریس با سایر آموزشگاه ها در چیست؟

تلاش آموزشگاه عریس برای بی نقص بودن است و برای رفاه و آموزش صحیح هنرجویان بسیار می کوشد. بهترین آموزشگاه کوتاهی مو با تنظیم زمان حضور هنرجویان به فکر مشغله احتمالی آن ها است و در صورتی که بنابر دلایلی هنرجویانی نتوانند در شیفت صبح حضور داشته باشند، عریس امکان حضور آن ها در شیفت عصر یا بالعکس را فراهم خواهد کرد. این آموزشگاه کلیه‌ی ابزار ها و لوازم مورد نیاز را در طول آموزش فراهم ی کند تا هنرجویان با مشکل تهیه و یا حمل آن ها رو به رو نباشند. کلاس های آموزشی کوتاهی مو عریس 12 الی 18 جلسه 90 دقیقه ای می باشد که دانش آموختگان برای شرکت در این کلاس ها می توانند 15 هر ماه از طریق ثبت نام در سایت و یا حضوری در کلاس ها ثبت نام نمایند. همچنین افراد برای اطمینان از عدم ظرفیت کلاس ها می توانند با پرداخت مقداری از هزینه کلاس ها به عنوان بیانیه اقدام به رزرو کلاس های کوتاهی مو کنند.  

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو برای افرادی که امکان شرکت در کلیه جلسات آموزشی کوتاهی مو ندارند نیز راه حل مناسبی قرار داده است. بدین صورت که افراد می توانند در کلاس های 6 روزه به صورت فشرده شرکت کنند و پس از اتمام دوره تخصصی اقدام به اخذ مدرک بین المللی نمایند. این تنها یک بخش ماجرا است بسیاری از افراد شهرستانی که علاقه مند به شرکت در دوره های تخصصی کوتاهی مو عریس  هستند و جایی برای محل اقامت و شرکت در کلاس ها ندارند. آموزشگاه کوتاهی مو عریس این دغدغه برای هنرجویان خود از طریق مهیای محل اقامت را رفع کرده است. بنابراین هنرجویان می توانند با سفر به شهر تهران و اقامت در محلی که آکادمی عریس برای آن ها در نظر گرفته است به مدت 6 روز به صورت فشرده در دوره آموزشی کوتاهی مو شرکت کنند. همچنین هنرجویان کوتاهی مو در این آموزشگاه می توانند به مدت 4 جلسه از مدل رایگان استفاده کنند.

آموزشگاه کوتاهی مو عریس چه تمهیداتی برای هنرجویان اندیشیده است؟

اگر شما هم جز افرادی هستید که به هر دلایلی علاقه ای به شرکت در کلاس های حضوری ندارید، نگران نباشید آکادمی عریس امکان شرکت در کلاس های آنلاین را فراهم کرده است و شما می توانید در زمان معین شده مثل کلاس های حضوری آنلاین شوید و در دوره تخصصی بهترین آموزشگاه کوتاهی مو شرکت کنید. در صورتی که شرایط شرکت در کلاس های آنلاین و دسترسی به اینترنت را ندارید، می توانید از پکیچ های آموزشی که کلیه سرفصل های دوره حضوری را شامل می شود استفاده کنید. کلیه موارد معرفی شده شامل اعطای مدرک تخصصی و بین المللی و پشتیبانی شش ماهه می باشد.

کلام آخر

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو با درک شرایط مختلف هنرجویان در کلیه زمینه ها سعی در ارائه بهترین آموزش ها به همراه بهترین امکانات خواهد داشت. مجموعه عریس سعی دارد با فراهم سازی آموزش های خارج از کشور، آموزش حضوری، آموزش آنلاین و پکیج های آموزشی کوتاهی مو محدودیت هایی که برای دسترسی به آموزش اساتید حرفه ای و امکانات مناسب وجود دارد را جبران نماید. آموزشگاه عریس با ارائه مدرک بین المللی از اروپا و آسیا رزومه ای موفق برای هنرجویان به ارمغان می آورد تا با فراگیری آموزش های ارائه شده بتوانند به اشتغال بپردازند. افراد می توانند در این آموزشگاه به صورت تئوری و عملی از آموزش های ارائه شده بهره مند شوند.

شما می توانید با مراجعه به سایت عریس با دوره های تخصصی کوتاهی مو و سرفصل ها و مباحث آن آشنا شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار