معاون توسعه مديريت و منابع استانداری هرمزگان‌ خبر داد؛
تابناک-معاون توسعه مديريت و منابع استانداری هرمزگان گفت: باید همه دستگاه های مربوط به پروژه فیبرنوری، اجرای این پروژه در شهرستان بشاگرد و کوشا احمدی شهرستان حاجی آباد در راستای اجرای مصوبه سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را در اولویت کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۴۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵ 13 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، نازنین شیبانی تذرجی در یازدهمین جلسه توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی شهرستان های بشاگرد و حاجی آباد که به صورت ويدئو کنفرانس برگزار شد، با تقدیر و تشکر از دستگاه هایی که مسیر را برای توسعه بشاگرد هموار کردند، اظهار داشت: پروژه بشاگرد پروژه سنگینی است، یک پروژه عمرانی که در کنار آن برق رسانی ، جاده ، بحث فناوری و زیرساخت های ارتباطی که با همکاری و تلاش شبانه روزی دستگاه های مربوطه ۲۰ اسفند ماه توسط وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: باید همه مسئولین تمام انرژی ، تمرکز و نیروی انسانی خود را برای اجرای مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کار گیرند تا بتوانیم با موفقیت پروژه را تحویل مردم خوب بشاگرد و حاجی آباد دهیم.

وی عنوان کرد: در پروژه فیبر نوری بشاگرد تاکنون ۱۴۹ کیلومتر فیبر نوری توسط شرکت مخابرات کارگذاشته شده و در حال انجام است.

شیبانی با اشاره به اجرای ۹ ریپیتر توسط شرکت ایرانسل در بشاگرد، خاطرنشان کرد: تا الآن ۴ دکل توسط شرکت ایرانسل اجرا شده است و ۸ جاده تجهیز شده است.

وی ادامه داد: یک دکل در خمینی شهر بشاگرد تا ۲۹ بهمن احداث می شود و دکل دیگر ۴ اسفند در گردنه بائینی به بهره برداری خواهد رسید و دکل هفتم در سرجگین ۱۱ اسفند و دکل هشتم آخر هفته آینده ۶ اسفند احداث می شود و دکل سیت ماسیتی تا ۱۹ اسفند روشن خواهد شد که ۵ روستای پرجمعیت را پوشش می دهد.

گفتنی است، روز چهارشنبه در راستای بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و کنترل پروژه بشاگرد، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان و اعضای جلسه توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی شهرستان بشاگرد و بازرسان کشوری به بشاگرد سفر خواهد کرد.

یازدهمین جلسه زیر ساخت های ارتباطی استان در راستای بررسی آخرین اقدامات انجام شده پروژه فیبر نوری بشاگرد و حاجی آباد به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان و با حضور مدیر دفتر فناوری اطلاعات استانداری هرمزگان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مدیرعامل مخابرات هرمزگان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان، فرماندار حاجی آباد، فرماندار بشاگرد و نماینده شرکت ایرانسل به صورت ويدئو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام/ز341

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار