معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: سامانه جدید به نام مدرس مبتنی بر آموزش الکترونیک و فضای مجازی راه‌اندازی شده که سامانه قابل قبولی است که در یک زمان می‌تواند 12 هزار نفر را پشتیبانی کند.
کد خبر: ۹۴۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹ 14 February 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام مجتبی فاضل در نشست خبری که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، اظهار کرد: بدون تردید حوزه‌های علمیه به ویژه حوزه علمیه خواهران در سراسر کشور به دنبال محقق کردن اهداف همه اولیا و سبک زندگی دینی هستند.

وی از زمان ثبت نام سراسری حوزه‌های علمیه خواهران برای سال تحصیلی 1401ـ1400 از 25 بهمن تا 31 اردیبهشت سال 1400 خبر داد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی paziresh.whc.ir و مراجعه حضوری به مدارس علمیه خواهران سراسر کشور برای ثبت‌نام اقدام کنند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه پذیرش در مقطع عمومی ـ سطح 2، مقطع عالی ـ سطح 3 و مقطع تخصصی ـ سطح 4 صورت می‌گیرد، گفت: نزدیک به 500 مدرسه در این سه سطح آمادگی دارند تا خدماتی به داوطلبان ارائه دهند. کار حوزه علمیه خواهران این است که فرد بتواند استعداد خود را به فعلیت برساند.

وی عنوان کرد: حوزه‌های علمیه خواهران در برابر هجمه ویروس منحوس منفعل نشد و با ظهور ویروس کرونا با پیام رسان داخلی و کوثر نت دروس ادامه پیدا کرد.

حجت‌الاسلام فاضل یادآور شد: سامانه جدید به نام مدرس را مبتنی بر آموزش الکترونیک و فضای مجازی راه اندازی کردیم که سامانه قابل قبولی بود که در یک زمان می‌تواند 12 هزار نفر را پشتیبانی کند.

وی با اشاره به اهداف و فعالیت‌ها برای پسا کرونا گفت: با استفاده از آموزش الکترونیک و تلفیق آموزش حضوری و غیر حضوری اهداف و فعالیت‌های خاصی صورت می‌گیرد که با حداقل زمان خواهران در مدرسه حضور پیدا می‌کنند و از آموزش بهره مند می‌شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار