نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در جلسه کارگروه بهداشت و درمان با حضور اعضای این کارگروه  گفت: باید قدر دان زحمات کادر درمان در این شرایط کرونایی باشیم.
کد خبر: ۹۴۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲ 13 February 2021

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در جلسه کارگروه بهداشت و درمان با حضور اعضای این کارگروه  گفت: باید قدر دان زحمات کادر درمان در این شرایط کرونایی باشیم.

به گزارش تابناک همدان، حجت الاسلام فلاحی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های کادر درمان، افزود: بدترین آسیب در حال حاضر افتتاح بخش‌های بیمارستانی به صورت ناقص می‌باشد که با افتتاح یک بخش از برخی بیمارستان‌ها مابقی را ناقص تحویل می‌دهند.

وی در ادامه  به لایحه بودجه اشاره کرد و تصریح کرد: علاوه بر کمیسیون تلفیق چند جلسه غیر علنی هم در مورد بودجه برگزار شده است.

فلاحی خاطر نشان ساخت: شما به عنوان اعضای کارگروه درمان پیشنهادات و طرح‌های خود را در موارد مختلف جهت بررسی و ارایه به مجلس به ما بدهید و ما نیز پیگیری خواهیم کرد و در تمامی لوایح باید بحث مالی آن نیز دیده شود.

نماینده مردم همدان با بیان اینکه اعضای کارگروه در بحث تقنینی نیز باید یاریگر ما باشند، افزود:  ما حدود ١٢ هزار قانون داریم که باید تنقیح قوانین در دستور کار قرار گرفته و  قوانین دست و پاگیر باید حذف شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در بخش دیگر سخنان خود گفت: طرح‌ها باید عالمانه و عاقلانه اجرا شود  و متاسفانه در برخی از طرح‌ها غیر کارشناسی ارایه و یا اجرا می‌شود و این به ضرر مردم و جامعه است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم نیز خاطر نشان ساخت: هر روز  با کمبود و احتکار برخی مواد غذایی از قبیل  روغن یا شکر و ... هستیم  و با عدم مدیریت همواره مردم با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

فلاحی در پایان اغلب مشکلات موجود در جامعه را به دلیل ناکارامدی برخی مدیران دانست و گفت: به علت ناکارامدی برخی مدیران از وزیر کشور سوال را مطرح کرده و پیگیر هستیم.
 
برگزاری جلسه کارگروه بهداشت و درمان دفتر نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی/ قوانین دست و پاگیر باید حذف شوند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار