رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز گفت: عملیات اجرایی پروژه پارک آبی بزرگ شیراز با مشارکت شرکت ساختمانی شمس عمران در سالروز ولادت امام باقر (ع) آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ 13 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایمنا: هادی شهدوست شیرازی اظهار کرد: پارک آبی بزرگ شیراز در زمینی به وسعت ۵.۳ هکتار و زیربنای تقریبی ٢٥ هزار مترمربع در ابتدای بزرگراه آیت‌الله حسینی الهاشمی احداث می‌شود که شامل ۱۴ سرسره، محیط بازی‌های آبی کودکان (دریاچه کودکان)، رودخانه، دریاچه، استخر، سونای خشک و بخار، حمام ترکی، اتاق ماساژ و رستوران است.

وی افزود: از مشخصه‌های بارز و منحصر به فرد این پروژه، طراحی ویژه برای ایجاد امکان استفاده جانبازان و معلولان از تمامی ظرفیت و فضاهای آن بوده و همچنین برای نخستین بار سینما ۵ بعدی در پارک آبی با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا احداث می‌شود.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز با بیان این که، احداث پارک آبی یکی از مطالبات و خواسته‌های به جای شهروندان فهیم شیراز از مدیریت شهری بوده است اظهار کرد: پس از مذاکرات متعدد به دلیل نوسان بازار ارز و این که اکنون ثبات نسبی به وجود آمده و با اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر شیراز عملیات اجرایی آن آغاز شد.

شهدوست شیرازی با بیان این که برخی تجهیزات و تأسیسات این پارک از به‌روزترین و مدرن‌ترین آن‌ها در دنیاست و نیاز به وارد کردن از سایر کشورها است، گفت: پارک آبی بزرگ شیراز در جنوب کشور منحصر به فرد بوده و در بعضی از قسمت‌ها در کشور نظیر ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار