رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از طلاب و روحانیون خواست تا به تقویت پایگاه‌ها و ستادهای نماز جمعه کمک کنند.
کد خبر: ۹۴۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴ 13 February 2021

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری ‌در ادامه سفر خود به استان یزد در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون مدینه العلم کاظمیه با گرامی‌داشت یاد و خاطره علمای یزد به ویژه شهید محراب آیت‌الله صدوقی اظهار داشت: علمای یزد چهره خاصی به این دیار داده‌اند و در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب منشأ اثر بودند.

وی افزود: یکی از نکات جالب در استان یزد، سابقه اقامه نماز جمعه در سال‌های دور و قبل از پیروزی انقلاب است و بعد از انقلاب هم استان یزد یکی از استان‌های پیشگام در اقامه نماز جمعه در مرکز استان و اقصی نقاط است که این با امر با درایت و دور اندیشی شهید محراب، آیت الله صدوقی صورت گرفت.

حاج علی اکبری در مورد تاثیرگذاری پایگاه نماز جمعه بیان کرد: یکی از مقاطع اثرگذار نمازجمعه در جریان دفاع مقدس بود و این پایگاه به واقع جنگ را اداره کرد و در جمع‌آوری نیرو و پشتیبانی جبهه‌ها نقش موثری داشت.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در بخش دیگری از سخنان خود از نماز جمعه به عنوان یک نعمت و برکت الهی یاد کرد و اظهار داشت: به منظور شکرگزاری از این نعمت هرچه در توان دارید برای تقویت نماز جمعه به کار بگیرید زیرا نماز جمعه برکاتی دارد که یکی از آنها آمادگی برای ظهور است.

وی بیان کرد: شکوفایی و ارتقاء کیفی نماز جمعه یکی از ماموریت‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه است که در این زمینه طلاب و روحانیون باید این شورا و پایگاه نماز جمعه و ستادهای نماز جمعه را یاری کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار