ماموستا فایق رستمی :
امام جمعه شهر سنندج گفت: اصحاب رسول‌الله (ص) جان خود را برای حفظ اسلام می‌دادند، اما دعا می‌کردند چند جان داشتند و در راه اسلام می‌دادند.
کد خبر: ۹۳۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ 12 February 2021
به گزارش تابناک کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه شهر سنندج در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سنندج که با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی پس از ماه‌ها برگزار شد، اظهار داشت: گرانفروشی گناهی بزرگ است که فرد باید به خاطر آن در قیامت پاسخگو باشد، اما خیانت به بیت‌المال گناهی بزرگتر است.

وی با ابراز نگرانی از تمایل برخی جوانان به مدگرایی افزود: ایمان جوان، شرف و حجاب او است و مدگرایی نیست بلکه ایمان باید با اخلاص و عمل همراه باشد و ایمان بدون اخلاص درختی بی ثمر خواهد بود.

ماموستا رستمی یادآور شد: دین اسلام با در به دری و شکنجه اصحاب پیامبر (ص) و با اخلاص انصار مدینه منوره به ما رسیده است بنابراین باید بیش از این در حفظ و گسترش آن کوشا باشیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایثار گذشتن از نیاز خود برای رفع نیاز دیگران است، اضافه کرد: اصحاب رسول‌الله (ص) جان خود را برای حفظ اسلام می‌دادند، اما دعا می‌کردند چند جان داشتند و در راه اسلام می‌دادند.

وی با قدردانی از مردم کردستان برای حضور در راهپیمایی ٢٢ بهمن افزود: مردم استان با حضور خود حس علاقه به وطن و نظام را اعلام کردند و نشان دادند که همچون روز‌های اول انقلاب به هر شیوه‌ای بتوانند به میدان می‌آیند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار