رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت:یکی از نقاط قوت اخلاق اسلامی توجه به انسان‌ها، حس همکاری، نیکوکاری و خدمت‌رسانی به مردم است، ودر این راستا کارکنان خدوم ناجا بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان اهداء کردند.
کد خبر: ۹۳۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 12 February 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی اظهار کرد: همدلی، همراهی و کمک به نیازمندان بعد از انقلاب اسلامی به صفت عمیق روحی در افراد جامعه ما تبدیل شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، عنوان کرد: پلیس همچون، مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در لبیک به دعوت مقام معظم رهبری تلاش کردند تا آنجا که می‌توانند به اقشار آسیب پذیر کمک کنند و از وقت و حال خویش گذشت کردند بطوری که با سیل عظیمی از این کمک‌ها مواجه شدیم.

او با اشاره به اجرای چهارمین مرحله پویش مومنانه کارکنان خدومناجا اشاره کرد و یادآورشد:یکی از نقاط قوت اخلاق اسلامی توجه به انسان‌ها، حس همکاری، نیکوکاری و خدمت‌رسانی به مردم است، ودر این راستا کارکنان خدوم ناجا بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان اهداء کردند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، با تاکید بر دستورات دین اسلام و راهبرد‌های این دین الهی در مقابله با مشکلات و مصائب، ادامه داد: کمک و یاری‌رساندن به هم، سبب خیر و رفع مشکلات و آسان‌تر شدن مسیر‌هایی که در زندگی پرتلاطم برای هر فردی بسته به مقاطع رخ می‌دهد و نسبت به هر شرایط برای افراد متفاوت است./

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار