استاندار خوزستان بر لزوم تداوم کنترل شیوع کرونا و درمان بیماران از سوی بیمارستان‌های استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳ 11 February 2021

غلامرضا شریعتی در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان ۱۵۶ تختخوابی باغملک که امروز (۲۳ بهمن‌ماه) به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور و وزیر بهداشت انجام شد، اظهار کرد: با تلاش وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اهواز، این بیمارستان با استانداردهای کشوری و ظرفیت‌های لازم افتتاح شد. بیمارستان ۱۵۶ تختخوابی باغملک نسبت به بیمارستان قبلی؛ استاندارد، پیشرفته و مجهز است.

وی افزود: این بیمارستان به مردم شریف باغملک که در طول ۴۰ سال انقلاب از خودگذشتگی‌های زیادی داشتند، تقدیم می‌شود. امیدواریم با راه‌اندازی این بیمارستان، سطح خدمات بهداشتی و درمانی در باغملک بهبود پیدا کند و رضایتمندی مردم بیش از پیش شود.

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم با تامین نیروهای متخصص، زمینه را برای کاهش رفت و آمد شهروندان به مرکز استان که همراه با خطرات و هزینه‌هایی است، فراهم کنیم.

شریعتی با تاکید بر لزوم افزایش سطح خدمات و استانداردهای سلامت در جامعه، افزود: در یک سال گذشته دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت شبانه‌روز با کرونا درگیر بوده‌اند و بسیار خوب بیماری را کنترل کردند و تعداد پیک‌های خوزستان از کشور کمتر بوده است؛ باید این روند ادامه یابد تا واکسیناسیون و ایمنی کامل ایجاد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار