رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تلاش رژیم صهیونیستی برای ارتباط با کشورهای عربی از ترس نابودی است، گفت: نابودی اسرائیل قطعی و حتمی است.
کد خبر: ۹۳۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸ 11 February 2021

محمد صالح جوکار اظهار داشت: یکی از قدرت‌هایی که به واسطه انقلاب اسلامی ایجاد شد, قدرت منطقه‌ای شدن جمهوری اسلامی ایران است که در دهه دوم انقلاب اسلامی شروع شده و امروزه در اوج است.

وی تشریح کرد: نفوذی که انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه داشت و شکل‌گیری نیروهای آزادی‌خواه که به دنبال استقلال هستند و نمی‌خواهند زیر بار استکبار بروند و تشکیل جبهه‌های مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی نشان از قدرت انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی افزود: نظام ما و انقلاب اسلامی ایران به طور جد یکی از بازیگران اصلی در سطح منطقه است و آنچه می‌بینیم این است که رژیم آمریکا رو به افول و قدرت انقلاب اسلامی در حال افزایش است; به برکت خون شهدای منطقه به ویژه شهید قاسم سلیمانی و عقب‌نشینی آمریکا از سطح منطقه در عراق, سوریه, لبنان و یمن نشان از قدرت انقلاب اسلامی است و همه این قدرت نوظهور را در سطح منطقه پذیرفتند.

 وی افزود: اینکه امروز چند کشور عربی با رژیم صهیونیستی متحد شدند و روابط دیپلماتیک برقرار کردند, این نشان از ترس آنها از نفوذ انقلاب اسلامی در سطح منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی است که روزشمار آن را رهبر انقلاب اسلامی دادند و ما به این سمت در حال حرکت هستیم.

جوکار بیان کرد: این سنت الهی است که مستضعفین بر زمین حاکم می‌شوند و شور انقلاب اسلامی شروع این حاکمیت است و این راه با قدرت ادامه پیدا می‌کند، علی رغم فتنه‌های داخلی, منطقه‌ای و بین‌المللی که وجود دارد و آنها باید بپذیرند که این انقلاب حق است و جهانی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار