کد خبر: ۹۳۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 10 February 2021


مهندس جنتی دبیر خانه کارگر بهمراه دکتر اردشیری رئیس اتحادیه رانندگان کشور و رئیس اتحادیه کارگران ساختمانی و حاج کرمی رئیس کانون بازنشستگان با مدیر درمان تامین اجتماعی دیدار کردند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این دیدار دکتر بهور با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اظهار داشت بیمه شدگان و کارگران ولی نعمتان ماهستند ما هر چه داریم از برکت وجود این قشر زحمتکش و مولد کشور است.

مدیر درمان تامین اجتماعی گفت : میدانیم کارگران دچار کمبودها و چالشهایی در زمینه درمان هستند و سعی ما این است که با یک کار جهادی کمبودهای پیشرو را از سرراه برداریم و بر آنها فائق آئیم تا موانع را به حداقل یا صفر برسانیم و در این مسیر به کمک شما شرکای اجتماعی سازمان نیازمندیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی افزود : در حال بررسی وضعیت مراکز درمانی هستیم تا به کمک داشته های موجود بتوانیم خدمات مطلوب به بیمه شدگان محترم ارائه نمائیم

یهور گفت : چشم انداز توسعه مراکز درمانی سرپایی را برای ارائه خدمات بهتر در دستور کار داریم .

دکتر بهور ادامه داد : توسعه بیمارستان یاسوج جهت ارائه خدمات مطلوب بستری یکی دیگر از برنامه هاست .

وی گفت : بررسی و پی گیری جهت طرح پیشنهادی یک بیمارستان در دهدشت دیگر برنامه در دستور کار است . احداث درمانگاه و مجتمع رفاهی شهرستان سی سخت را نیز دنبال می کنیم.

وی افزود : در سرانه تخت بستری در شهرستانهای چهار گانه کهگیلویه ،چرام ،لنده و بهمئی کمبود وجود دارد و نیاز به حمایت وزارت بهداشت و همچنین سازمان تامین اجتماعی است که این موانع بر طرف شود .

بهور گفت : کمبود حدود 150تخت بستری داریم چون به ازای هر 1000نفر باید یک تخت بستری وجود داشته باشد
پیش از سخنان مدیر درمان جنتی دبیر خانه کارگر اظهار داشت : تنها امید کارگران بعد از خداوند متعال در این شرایط سخت کرونایی و معیشتی ، خدمات تامین اجتماعی است که به کارگران در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی ارائه می شود چون کارگران به سختی زندگی میکنند و در تامین نان خود مشکل دارند ، دیگر هزینه ای برای انجام امور درمانی ندارند .

جنتی ادامه داد : علرغم زحمات زیادی که مدیر و کارکنان درمان تامین اجتماعی استان در جهت بر طرف کردن مشکلات درمانی کشیده اند انتظار خدمات بهتری را از مجموع تامین اجتماعی داریم.

دکتر اردشیری ،رئیس دو اتحادیه کارگری کشوری و استانی اظهار داشت : در هر جلسه که در محضر مسئولین ارشد استان و کشور بودم خاطر نشان کردم که از خدمات مدیران و کارکنان تامین اجتماعی در استان راضی هستیم ولی لیاقت کارگران شریف جامعه بیش از این است و باید دیگر مدیران استان در راستای کمک به تامین اجتماعی جهت بر طرف نمودن چالشهای درمانی کارگران دست یاری داده و در این مسیر اقداماتی انجام دهند تا مشکلات به حد اقل رسد .

کرمی رئیس کانون بازنشستگان گفت : از دکتر بهور بسیار تشکر و قدر دانی می کنیم چند سالی بود که جای مناسبی برای انجام امور محوله بازنشستگان نداشتیم و هر چه با مدیران قبلی جلسه می گذاشتم به نتیجه نمی رسیدیم با آمدن دکتر بهور و در اولین جلسه ایشان مشکل کمبود جای ما را حل کرد و خداوند به ایشان خیر عطا فرماید و درمسیر کارهایشان که بنفع اقشار ضعیف همچون کارگران و بازنشستگان است موفق و موید باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار