آیین اهدای جوایز برندگان ۵۰ میلیون تومانی همراه اول در استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱ 09 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مدیر مخابرات منطقه مرکزی در این آیین که با حضور برندگان این جوایز برگزار شد ،ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت:خوشبختانه همراه اول در استان و کشور ازضریب نفوذ و سهم بازار بالایی برخوردار است و این نشان دهنده پشتیبانی فنی خوب در دو بخش فنی و امور مشترکین ما در استان است.
محمد مهدی ملک حسینی افزود: درصد مشتریان همراه اول در استان ما بسیار بالاتر از اپراتور های دیگراست و تمام تلاشمان را می کنیم تا این برتری را حفظ کنیم ،هر چند که ما عرصه را برای رقبایمان تنگ نمی کنیم و امید می رود در کنار هم در ارائه سرویس به همشهریان و هم استانی هایمان موفق باشیم.
مهندس فرهادی ،مدیر تجاری مخابرات استان درباره این جشنواره اظهارداشت : این جوایز مربوط به جشنواره ای هست که از مرداد ماه امسال تا پایان دی ماه ،همراه اول برگزار کننده آن بود و قرار بود که اگر مشترکین یک بسته اینترنت با هر میزان حجم و قیمتی خریداری کنند و یا اینکه یک سیم کارت جدید فعال کنند به قید قرعه با توجه به امتیازاتی که کسب کرده اند ،قرعه کشی شود و برنده جایزه ۵۰ میلیون تومانی شوند .
وی ادامه داد: ما جز معدود استان هایی هستیم که از این طرح تا به الان ۵ برنده داریم که بیشتر از متوسط هر ماه یک برنده است و این از خوش شانسی هم شهروندان استان مرکزی است.
مهندس فرهادی با بیان اینکه همراه اول به عنوان یکی از خوش قول ترین اپراتور ها عمل می کند ،متذکر شد: همراه اول به تمامی تعهدات و قول هایی که در کمپین ها داده عمل کرده و پایبند بوده است .
وی یادآورشد: ما تنها در استان مرکزی در حد فاصل سال ۹۳ تا الان ،جوایز نقدی خیلی زیادی داشتیم.در سال ۹۵ ، ۲ جایزه ،۲۰۰میلیون تومانی، یک فقره جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی ،۳ فقره جایزه ۵۰ میلیون تومانی ،۶ دستگاه خودرو ۲۰۶ ویک دستگاه لیفان ۴ دستگاه موتور سیکلت و بیش از ۱۰۰ جایزه ،زیر ۵ میلیون تومانی شامل جوایز نقدی ،گوشی و تبلت برخی از جوایز ما در این سالها بوده است.
مهندس فرهادی افزود: در استان مرکزی بیش از ۶۵ درصد مشترکینی که از موبایل استفاده می کنند ،سیم کارت همراه اول دارند که عدد بسیار قابل توجهی است.
مدیر تجاری مخابرات استان در رابطه با برنامه های همراه اول به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر ،سیم کارت دائمی به قیمت ۱۷۰ هزار تومان را با ۴۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۰۰ هزار تومان واگذار می کنیم و این سیم کارت بسته هایی دارد که از قیمت خود سیم کارت ارزش بیشتری دارد مانند یک بسته ۳۰ گیگابایتی که به مدت یک ماه اعتبار دارد ،۶ ماه مکالمه نیم بها که هیچ سقفی ندارد ،۱۰۰ پیامک به مدت ۳۰ روز از خدمات این سیم کارت ها هستند که همراه اول برای احترام به مشتری در اختیار آنها قرار می دهد.
وی اضافه کرد: یکسری جوایز دیگری تحت عنوان کمپین های جاری که ادامه دارد به این صورت که مشتریان خوش حساب که سیم کارت های دائمی که قبض برایشان صادر می شود که البته به صورت کاغذی و فیزیکی نیست و پیامک برایشان ارسال می شود در روز ۲۷ اردیبهشت ماه که مصادف با روز جهانی مخابرات هست ،بین آنها قرعه کشی انجام می شود.
مهندس فرهادی همچنین در رابطه با جشنواره صدای مشتری توضیح داد: این جشنواره مختص انتقاد و پیشنهاداتی است که مشتریان همراه اول دارند و می توانند از طریق درگاه
هایی که وجود دارد مانند ۹۹۹۰ به ما زنگ بزنند و در این جشنواره شرکت کنند وجوایز آن بسته های متنوع ترافیک است.
وی در رابطه با اپلیکیشن همراه من گفت: دراین اپلیکیشن تمام نیاز های ارتباطی مشترک قابل دریافت است و از لحاظ کاربردی بسیار اپلیکیشن قابل اعتنایی است.
مدیر تجاری شرکت مخابرات استان در رابطه با جشنواره استقبال از سیم کارت های خاموش ادامه داد: سیم کارت هایی که حداقل سه ماه از خاموشی آنها می گذرد را اگر مشترکین روشن کنند و کد شماره گیری #۳۳۲۱۰را شماره گیری کنند ،همراه اول به عنوان خوش آمد به آنها جوایزی اهدا می کند.
وی درباره جشنواره باشگاه فیروزه ای توضیح داد: این جشنواره از بهمن ماه ۹۸ شروع شده و تا فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد،تمام تراکنش هایی که انجام می شود ،امتیازاتی را بدنبال دارد و این امتیازات قابل تبدیل است و به صورت راهنما برای مشترک می آید که چه کاری می توانید با امتیازات انجام دهند .
مهندس فرهادی با اشاره به ۱۳۰ هزار مشترک فعال اینترنت خانگی در استان اضافه کرد: ما و خراسان جنوبی بالاترین سهم بازار را در استان داریم و ۸۳.۳ درصد مشترکین ADSLخانگی داریم که مشترکین مخابرات هستند و با توجه به اینکه مشتری الان حق انتخاب دارد و می تواند از هر شرکتی که بخواهد اینترنت خریداری کند ما باز هم بیشترین سهم بازار را داریم که به خاطر ارائه سرویس خوب و قیمت مناسب ما می باشد وی گفت: مدعی نیستیم که بهترین کیفیت را ارائه می کنیم اما مدعی هستیم سقف توانمان را برای مشتری می گذاریم و کم کاری نمی کنیم.

حمید رضا سالیان ،شهربانو حسنی ،عباس شعبانی ،یونس میرزایی ،علی سنجری کرهرودی ،اسامی برندگان خوش شانس برندگان ۵۰ میلیون تومانی همراه اول در استان مرکزی می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار