استفاده از پنکک مناسب برای پوست چرب یکی از چالش های اصلی هنگام آرایش بانوان خواهد بود که در هنگام خرید آن باید بسیار دقت داشته باشند. در ادامه شما می توانید برای آشنایی با 5 تا از بهترین پنکک ها برای پوست چرب با الانزا همراه باشید. 
کد خبر: ۹۳۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 09 February 2021

برای پوشاندن عیب و نقص های موجود بر روی پوست خود از چه محصولی استفاده می کنید؟ 

در صورت بروز جوش، لک یا پوشاندن جای اسکار از پنکک استفاده می شود؟ 

آیا پنکک می تواند برق افتادگی ناشی از تعریق و چربی را بپوشاند؟ 

معمولا اکثر خانم هایی که دارای پوست چرب و جوش دار هستند برای آرایش و کنترل چربی پوست خود بسیار نگران هستند، این نگرانی از برق افتادگی و پاک شدن تدریجی آرایش بر روی پوست شان ناشی می شود. از آنجایی که چربی به روی سطح پوست باز می گردد آرایش روی پوست های چرب بسیار سخت تر از دیگر نوع پوست ها خواهد بود، به همین دلیل استفاده از پنکک مناسب برای پوست چرب یکی از چالش های اصلی هنگام آرایش بانوان خواهد بود که در هنگام خرید آن باید بسیار دقت داشته باشند. در ادامه شما می توانید برای آشنایی با 5 تا از بهترین پنکک ها برای پوست چرب با الانزا همراه باشید. 

پنکیک آرایشی چیست؟

معرفی 5 مدل از بهترین پنکک های آرایشی برای پوست چرب و جوش دار 

در دنیای امروز برای زیباتر نشان دادن پوست و پوشاندن نواقص روی سطح پوست از پنکک و کرم پودر استفاده می شود، این محصولات بیشتر به صورت پودری قابل دسترس هستند و در بازار فروخته می شوند. به طورکلی خانم هایی که دارای پوست چرب و جوش دار هستند استفاده از پنکک های پودری و خشک را بیشتر از محصولات چرب و مایع ترجیح می دهند. چرا که محصولات پودری بر روی پوست چرب به راحتی پخش خواهد شد و نیاز به استفاده از مرطوب کننده یا محصولات دیگری نخواهد بود، این محصولات به دلیل خشک و فشرده بودن روی سطح پوست دچار ناهمواری نشده و چهره شما را زیباتر از قبل نشان خواهند داد.
فراموش نکنید همانطور که استفاده از پنکک برای کاور کردن پوست عالی خواهد بود استفاده زیاد از آن نیز می تواند چهره شما را مصنوعی و بد جلوه بدهد، به همین دلیل کیفیت محصولات و نحوه استفاده از آن ها نیز بسیار مهم خواهد بود تا شما آرایشی زیبا و ماندگار داشته باشید. شما می توانید برای آگاهی از قیمت پنکک و خرید آن به فروشگاه الانزا مراجعه کنید و به صورت غیر حضوری از محصولات و پنکک های متنوع این فروشگاه دیدن کنید و در صورت مناسب بودن قیمت ها با بودجه در نظر گرفته تان خرید خود را انجام بدهید و از خریدتان نهایت لذت را ببرید. 

پنکک مناسب با پوست چرب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ 

معرفی 5 مدل از بهترین پنکک های آرایشی برای پوست چرب و جوش دار 

  • این پنکک باید از موادی که باعث روشن تر شدن رنگ پوست شما می شود ساخته شود. 
  • پنکک های مناسب با پوست چرب باید ضد آب باشند تا در صورت تعریق صورت به راحتی از روی پوست پاک نشوند. 
  • لازم است بدانید که منافذ پوست چرب بیشتر از دیگر پوست ها باز است و شما در صورتی که از محصولات بی کیفیت استفاده کنید کرم و پنکک مجدد به داخل منافذ باز پوست شما نفوذ خواهد کرد و دچار آکنه و جوش های سر سیاه خواهید شد. 
  • پنکک مناسب با پوست چرب باید ضد حساسیت باشد. 
  • پنکک پوست چرب باید غیر جوش زا باشد و پایه اصلی ساخت آن آب و فاقد چربی باشد. 
  • این پنکک باید دارای رنگ های متنوع برای انواع پوست ها باشد. 
  • پنکک خوب باید قابلیت استفاده در طول روز را داشته باشد. 
  • پوشش دهی و کانتورینگ آن باید بالا باشد. 

انتخاب پنکک آرایشی مناسب 

برای انتخاب پنکک آرایشی مناسب باید به چند نکته توجه داشته باشید، معمولا هنگام خرید همه ی ما عادت داریم پنکک را روی دست خودمان تست کنیم و رنگ و بافت آن را تشخیص بدهیم خب لازم است بدانید که این روش بدترین روش تست کردن محصول آرایشی است که باید توجه داشته باشید از این پس این اشتباه را دیگر مرتکب نشوید. اگر نیاز دارید تا بدانید چه رنگی از پنکک مناسب با پوست شما است باید مقدار کمی از پنکک را روی چانه یا کنار بینی خود بزنید و بنا بر این روش رنگ مورد نظر و مناسب خود را انتخاب کنید. سعی کنید در هنگام خرید و تست پنکک همیشه یک درجه از پوست تان روشن تر را انتخاب کنید و خیلی متفاوت تر از رنگ پوست خود خرید نکنید تا در صورت استفاده با رنگ گردن یا دیگر نقاط بدن تان تفاوت نداشته باشد. شما می توانید برای کانتورینگ صورت خود از رژگونه نیز استفاده کنید، رژگونه رنگ های متنوع و زیبایی دارد که شما می توانید با اطلاع از قیمت و خرید رژگونه از فروشگاه معتبر الانزا باتوجه به بودجه خود خریدتان را انجام بدهید و دیگر نگران بی کیفیتی محصولات خریداری شده نباشید.  

بهترین پنکک مناسب با پوست چرب کدام است؟

معرفی 5 مدل از بهترین پنکک های آرایشی برای پوست چرب و جوش دار 

مجموعه بی نظیر الانزا در کنار بهترین مشاوران و متخصصین پوست به شما بهترین برندهای پنکک پوست چرب را معرفی خواهد کرد تا در صورت خرید پنکک پوست چرب دچار مشکل نشوید و خریدی به صرفه و خوب داشته باشید. پنکک های مناسب با پوست های چرب و جوش دار عبارتند از: 

  • MAC Blot
  • Bobbi Brown
  • Maybelline New York Fit Me
  • Clinique Stay-Matte Sheer
  • Lakme 9 To 5 Flawless Matte
  • پنکک MAC Blot

این پنکک از محصولات شگفت انگیز برند مک است که برای پوست های چرب معجزه می کند، شما می توانید با استفاده از این محصول چربی پوست خود را کنترل کنید و زیرساز آرایش پوست خود را برای مدت زمان طولانی ثابت نگه دارید. این پنکک ماندگاری بالایی داشته و برای آرایش های طولانی مدت بسیار مناسب بوده، در صمن فراموش نکنید در صورت انجام آرایش در مدت زمان کم می توانید از این پنکک استفاده کنید و دیگر نگران تعریق و چربی های روی سطح پوست خود نباشید. 

  • پنکک Bobbi Brown

از دیگر محصولات مناسب برای پوست چرب می توان به پنکک بابی براون اشاره کنیم، این محصول بافتی سبک و یکپارچه دارد که روی سطح پوست نواقص را برطرف کرده و منافذ باز پوست شما را پنهان می کند. اگر بخواهیم از مزایای این محصول منحصربفرد صحبت کنیم باید به حفظ حالت طبیعی پوست و کنترل چربی آن در طولانی مدت اشاره کنیم تا در صورت داشتن پوست چرب و آرایش برای مجالس مهم از آن استفاده کنید. 

  • پنکک Maybelline New York Fit Me

میلبین از برندهای خاص و معروفی است که با یکبار استفاده از آن متوجه ماندگاری بالای آن خواهید شد، این پنکک با ایجاد بافت سبک و نرم آرایش را روی صورت تان ثابت نگه خواهد داشت و در کنار ماندگاری بالا حالتی طبیعی به پوست شما می دهد. پنکک میلبین می تواند چربی های موجود بر روی سطح پوست شما را کنترل کند و از پوست تان در برابر اشعه های مضر نیز محافظت خواهد کرد. 

  • پنکک Clinique Stay-Matte Sheer

محصولات برند کلینیک از معروف ترین محصولاتی پوستی در دنیا هستند که پنکک مناسب با پوست چرب آن نیز از شهرت خاصی برخوردار گشته است، شما با استفاده از این پنکک احتیاج به تمدید چند باره این محصول نخواهید داشت و در همان مرحله اول این محصول چربی های موجود در روی پوست شما را جذب می کند. 

  • پنکک Lakme 9 To 5 Flawless Matte

اگر به دنبال یک محصول با خاصیت ترمیم کنندگی و آبرسانی به پوست خود هستید به شما استفاده از این پنکک را پیشنهاد می کنیم، شما می توانید با استفاده از این محصول حالت طبیعی پوست خود را حفظ کرده و به وسیله ویتامین E موجود در آن لکه ها و نواقص پوست ترمیم و پوشانده شود.

کلام آخر

در این نوشتار ما سعی داشته ایم تا شما را با 5 مدل از بهترین برندهای پنکک مناسب با پوست چرب آشنا کنیم، اما فراموش نکنید که پیدا کردن محصولی که برای پوست شما مناسب باشد نیاز به کمی آزمون و خطا داشته و ممکن است در همان خرید اول یا دوم نتیجه مطلوب خود را نگیرید، چرا که معمولا واکنش هر پوستی متفاوت بوده و به صورت صد در صد نمی توان راجب هر پوستی نظر مشابه داد. برای داشتن آرایش زیبا و ماندگار شما احتیاج به محصولات با کیفیت در کنار زیرساز آرایشی مناسب خواهید داشت، به طور مثال استفاده از پرایمر صورت، پرایمر چشم و پرایمر لب به شما این فرصت را می دهد تا علاوه بر بالا بردن مدت زمان حفظ آرایش تان از لحاظ زیبایی نیز در سطح اول قرار بگیرید، از آنجایی که آرایش لب نیز یک مورد بسیار مهم می باشد شما می توانید با استفاده از یک پرایمر لب خوب و مداد لب در کنار رژ لب مناسب با آرایش تان میکاپ خود را تکمیل کنید. برای خرید و آگاهی از قیمت و خرید مداد لب شما می توانید به فروشگاه اینترنتی الانزا(https://elanza.com/) مراجعه کنید و در صورت مناسب بودن قیمت ها با بودجه در نظر گرفته تان خرید خود را انجام بدهید و در کمترین زمان ممکن محصولات خریداری خود را تحویل بگیرید. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار