معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی با سرمایه‌گذاری ۸۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۴۰ نفر در شهرستان سنقروکلیایی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ 09 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،هدایت حاتمی افزود: براساس مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه می‌بایست سه پروژه صنعتی در استان توسط ایدرو (سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) احداث شود که تاکنون ۲ پروژه بیواتانول با رشد فیزیکی ۷۵ درصد و بیوایمپلنت اجرایی شده است، بنابراین ما یک پروژه را از این سازمان توسعه‌ای طلب داریم.

وی افزود: پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی سومین پروژه ای است که مطالعات آن توسط ایدرو به پایان رسیده و جانمایی آن نیز صورت گرفته به ‌زودی وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه یادآور شد: این طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۸۵۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۴۰ نفر که پروژه‌ای دانش‌بنیان است به‌زودی در شهرستان سنقروکلیایی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

حاتمی تأکید کرد: انجام مصوبات سفر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای ما بسیار حایز اهمیت است و از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) تقاضا داریم در تکمیل و راه‌اندازی و ساخت این پروژه‌ها تسریع نماید.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود به حضور یک سرمایه گذار توانمند در هرسین اشاره کرد و گفت: به زودی یکی از کرمانشاهیان خارج از کشور یک پروژه بزرگ مرغ داری صنعتی در این شهرستان احداث خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه توضیح داد: این سرمایه گذاری در زمینه پرورش و نگهداری مرغ تخم گذار انجام می شود و نقش موثری در تنظیم قیمت بازار و تامین نیاز کشور خواهد داشت.

هم اکنون بیش از یک هزار واحد تولیدی با اشتغالزایی بیش از ۳۰ هزار نفر در استان کرمانشاه فعال است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار