با آغاز عملیات عمرانی کشت چمن طبیعی در ورزشگاه وطنی قائمشهر و جمع شدن چمن مصنوعی این ورزشگاه، نساجی بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه شهدای ساری برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸ 08 February 2021

نساجی از قائمشهر می‌رود

به گزارش تابناک سمنان نساجی طی روزهای آینده قائمشهر را ترک خواهد کرد و برای مدتی طولانی در ورزشگاه شهدای ساری به میدان خواهد رفت. این تصمیم به علت جمع آوری چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر و آغاز عملیات عمرانی برای کشت چمن طبیعی انجام می‌شود.

از روز شنبه عملیات بازسازی و ترمیم ورزشگاه تازه تاسیس شهدای ساری برای میزبانی از بازی‌های آینده نساجی و مقابل رقبای لیگ برتری خود شروع شده و با ترمیم رختکن و قسمت‌های تخریب شده این ورزشگاه، نساجی راهی ساری می‌شود.

با این اتفاقات، نساجی که تمرینات خود را در تهران و در ورزشگاه کارگران برگزار می‌کند، برای انجام بازی‌های خود به ساری خواهد رفت و تا آماده‌سازی ورزشگاه وطنی و بهره برداری از چمن طبیعی این ورزشگاه، به قائمشهر نخواهد رفت.

این تصمیمات بعد از آن صورت گرفت که طی فصول گذشته مدیران، مربیان و بازیکنان نساجی نسبت به وضعیت نامناسب چمن مصنوعی این ورزشگاه اعتراض داشتند چون باعث مصدومیت‌های متعددی برای بازیکنان این تیم و سایر رقبا شده بود و اخیرا هم بازیکن صنعت نفت آبادان در همین زمین با پارگی رباط صلیبی مواجه شد.

در نتیجه در سفر اخیر معاون سازمان برنامه و بودجه به استان مازندران، اعتبار لازم برای کشت چمن مصنوعی با انجام زیرسازی و زه‌کشی مناسب تامین شد و با آماده‌سازی ورزشگاه شهدای ساری، عملیات عمرانی در قائمشهر هم آغاز خواهد شد.

البته هنوز زمان مشخصی برای اتمام پروژه کشت چمن طبیعی در قائمشهر اعلام نشده و مشخص نیست نساجی تا چه زمانی در خارج از این شهر به میدان می‌رود اما به علت ممنوعیت حضور هواداران در ورزشگاه، فعلا مشکلی از این بابت نخواهد داشت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار