محمدرضا کماسی در گفتگو با تابناک:
مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقروکلیایی از برگزاری نمایشگاه مجازی عکس "سنقر در انقلاب ۵۷" و برپایی نمایشگاه عکس" انقلاب اسلامی" در این اداره خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 08 February 2021

محمدرضا کماسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اعلام کرد: در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر دو مجموعه عکس از مبارزات مردم شهرستان سنقروکلیایی در ایام انقلاب ۵۷، در بستر فضای مجازی منتشر گردید.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای جاودان انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در دوره انقلاب به طور طبیعی تصاویر ارزشمند و ماندگاری ثبت شده اند و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به حتم می‌تواند نقش به‌سزایی در بیان خاطرات دوران انقلاب ۵۷ داشته و همچنین راهی مناسب برای یادآوری خاطرات آن روز‌های عظیم و ارزشمند نیز باشد.

گفننی است این تصاویر به صورت دو مجموعه عکس در قالب دو کلیپ تهیه و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر گردیده است، که مجموعه عکس اول در آغاز شروع دهه فجر و مجموعه عکس دوم در روز‌های میانی این دهه در شبکه‌های اجتماعی انتشار خواهد شد.

کماسی همچنین در ادامه از برپایی نمایشگاه "عکس انقلاب اسلامی" همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ودر راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری اداره، در سنقروکلیایی خبرداد و گفت: برپایی نمایشگاه عکس زمینه را برای بیان وقایع و حوادث انقلاب اسلامی ایران در سال۵۷ در قالب رویداد تصویری عکس فراهم کرده و این نمایشگاه در زمینه آگاهی و بینش مردم درباره انقلاب اسلامی تاثیر زیادی دارد.

وی تصریح کرد: با فرارسیدن چهل و دومین ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی لازم است که رشادت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی همواره برای مردم و به ویژه نسل جوان تبیین و تشریح شود.

لازم بذکر است این نمایشگاه از ۱۲بهمن لغایت ۲۴ بهمن ماه در محل مجتمع اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده بازدید عموم مردم متدین و انقلابی شهرستان میباشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار