تابناک-تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در خصوص ترویج و تبلیغ زکات و سنت حسنه انفاق منعقد شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵ 07 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: کمیته امداد و سازمان تبلیغات اسلامی، نهادهایی هستند که حاصل انقلاب اسلامی بوده و فعالیت آن‌ها زیر نظر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) می‌باشد و این باعث می‌شود در اهداف، خط و مشی‌ها و اصول دارای اشتراکات فراوانی باشیم.

انصاری راد گفت: روحانیون به دلیل موقعیت‌های خاصی که در جامعه دارند می‌توانند در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و بسیاری از فعالیت‌های دیگر نقش‌های مؤثری ایفا نمایند، آنان با حداقل امکانات و باوجود مشکلات فراوان همه‌جا حضور دارند، زیرا اهداف برای این عزیزان مقدس می‌باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان یادآور شد: روحانیون مستقر در استان می‌توانند در جمع‌آوری زکات و آموزش خانواده در بخش‌های مختلف ازجمله دینی، فرهنگی و قرآنی با کمیته امداد همکاری نمایند.

علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان هرمزگان در این جلسه گفت: این تفاهم‌نامه به‌منظور احیاء، توسعه و ترویج فرهنگ زکات در همه سطوح با بهره‌گیری از ظرفیت فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای روحانیون مستقر در استان منعقد شده است.

دبیر شورای زکات استان هرمزگان افزود: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از اهداف اصلی این نهاد می باشد و یکی از مواردی دستیابی به این هدف را آسان می‌کند توانمندی فرهنگی و تقویت باورهای دینی در بین خانواده‌های تحت حمایت می‌باشد که قطعاً همکاری و کمک سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند مثمر و سودمند باشد.

وی یادآور شد: روحانیون علاوه بر ترویج و فرهنگ‌سازی زکات می‌توانند در زمینه‌ی راهبری شغلی خانواده‌های نیازمند نیز با کمیته امداد همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/306

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار