سایت ایموجو به عنوان یک سایت معتبر و با سابقه ایرانی به تحلیل و بررسی بازی های موبایلی مطرح جهان به زبان فارسی پرداخته است که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 07 February 2021

صنعت گیم دارای تاریخچه ای چند دهه ای است و از ابتدا تاکنون پلتفرم های مختلفی برای این بازی ها معرفی شده اند که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های متعددی برخوردار هستند. با پیشرفت علوم و تکنولوژی های مختلف صنعت گیم نیز رشد چشمگیر و قابل توجهی داشته است. گوشی های هوشمند در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و بیش از 4 میلیارد نفر از مردم جهان از گوشی های هوشمند بهره می برند. این نشان از پتانسیل بالای گوشی های همراه می دهد و امروزه این گوشی ها به محبوب ترین پلتفرم بازی های ویدیویی تبدیل شده اند. شرکت ها و استودیوهای مختلف بازی سازی در سال های اخیر توجه و تمرکز خودشان را بر روی تولید بازی های موبایلی قرار داده اند و سالانه هزاران بازی مختلف تولید می شوند.

با توجه به محبوبیت بالای بازی های موبایلی در جهان، رسانه ها، خبرگزاری ها، سایت ها، گیمرها و منتقدان زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و به پوشش اخبار، حواشی، نقد و تحلیل، فروش جم و ... می پردازند. از آنجا که تعداد بازی های موبایلی در دنیا در سبک ها و ژانرهای مختلف بسیار زیاد است نقد و بررسی و تحلیل همه آنها کار بسیار سختی است و بسیاری از گیمرها و کاربران نیز به زبان های خارجه مانند انگلیس تسلط ندارند. سایت ایموجو به عنوان یک سایت معتبر و با سابقه ایرانی به تحلیل و بررسی بازی های موبایلی مطرح جهان به زبان فارسی پرداخته است که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

ایموجو، پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی بازی های موبایلی

تحلیلی بازی های موبایلی به زبان فارسی

همانطور که گفته شد سالانه هزاران بازی موبایلی جدید در سبک ها و ژانرهای متعددی تولید و عرضه می شوند و این کار را برای گیمرها و کاربران بسیار سخت می کند. نقد، بررسی و تحلیل بازی های موبایلی می تواند کمک زیادی به گیمرها در شناسایی نقاط قوت و ضعف بازی و آشنایی با جنبه های مختلف می کند. اگرچه سایت های متعددی در سراسر جهان وجود دارند که به بررسی بازی های موبایلی می پردازند اما بسیاری از گیمرهای ایرانی به زبان های انگلیسی و خارجی تسلط ندارند و قطعا با مشکلات متعددی مواجه خواهند شد. در داخل کشور ایران نیز سایت های متعددی وجود دارند که در زمینه بازی های موبایلی به کاربران خدمات رسانی می کنند اما تعداد محدودی از این سایت ها به نقد و بررسی و تحلیل همه جانبه بازی ها می پردازند.

سایت ایموجو یکی از معتبرترین، باسابقه ترین و پربازدیدترین سایت های ایرانی است که خدمات متنوعی به گیمرها ارائه می دهد. در این سایت گیمرها و کاربران می توانند نقد، بررسی و تحلیل معروف ترین بازی های دنیای گیمینگ را به زبان فارسی در اختیار داشته باشند. این سایت می تواند کمک زیادی به پیشرفت و رشد بازیکنان بکند. گیمرها قادرند در این سایت جدیدترین بازی ها را به همراه نقد و بررسی آنها مشاهده کنند. سایت ایموجو برای نقد و بررسی بازی ها به متون انگلیسی از سایت های معتبر، استفاده گیمرها و منتقدان حرفه ای استناد می کند و همین باعث شده است که گیمرها با اطمینان بیشتر از این مباحث استفاده کنند.

ایموجو، پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی بازی های موبایلی

خدمات اصلی سایت ایموجو

وب سایت ایموجو علاوه بر تحلیل و نقد بازی های موبایلی خدمات متنوع دیگری به گیمرها ارائه می کند که مهم ترین آنها به شرح زیر می باشند:

آموزش بازی ها

روز به روز تعداد بازی های موبایلی در سبک ها و ژانرهای مختلف در حال افزایش هستند و بازی های جدیدی به بازار عرضه می شوند. این تنوع و تعدد بازی ها باعث می شود که بازیکنان نتوانند همه بازی های مورد نظر خودشان را تجربه کنند. از آنجایی که هر کدام از بازی ها از ترفندها، راهکارها، مراحل و ماموریت های مختلفی برخوردار هستند و آشنایی با تمام آنها زمانبر می باشد، یادگیری بازی ها ممکن است گاهی پیچیده باشد. در سایت ایموجو بازیکنان می توانند از آموزش بازی حرفه ای استفاده کنند. در این سایت بازیکنان می توانند آموزش بازی های معروف و مشهور در سبک های ویژه را به صورت تصویری، متنی و ویدیویی مشاهده کنند و با تمامی جزئیات، ترفندها، مشکلات و مراحل بازی ها آشنا شوند. گیمرهای مبتدی و حرفه ای می توانند آموزش صفر تا صد بازی ها را در اختیار داشته باشند و با سرعت بیشتری پیشرفت کنند.

بررسی مشکلات بازی ها

بازی های موبایلی اگرچه لذت و هیجان بسیار زیادی دارند و می توانند هر بازیکنی را به وجد بیاورند اما گاهی ممکن است که گیمرها در دانلود، نصب، مراحل، ماموریت ها و ... دچار مشکلات مختلفی شوند که خود توانایی برطرف کردن آنها را نداشته باشند. در این سایت تقریبا می توان مشکلات تمامی بازی های معروف و مشهور و نحوه برطرف کردن آنها را مشاهده کرد. بازیکنان می توانند با مراجعه به سایت ایموجو در کمترین زمان ممکن مشکلات خودشان را برطرف کنند و با سایر بازیکنان و افراد حرفه ای مشاوره داشته باشند.

پوشش اخبار و حواشی بازی ها

باتوجه به تنوع و تعدد بازی های موبایلی و شرکت های سازنده آنها، گیمرها قادر نیستند که از اخبار و حاشیه تمامی بازی ها اطلاع پیدا کنند. خبرگزاری ها، سایت ها و رسانه های مختلفی از سراسر جهان هستند که به پوشش کامل این اخبار مشغول هستند اما در داخل ایران سایت های متعددی وجود دارند که اخبار و حواشی بازی ها خصوصا بازی های معروف و پرطرفدار را به صورت کامل پوشش دهند. سایت ایموجو در این زمینه سعی کرده است که آخرین و جدیدترین اخبار و حاشیه های بازی های موبایلی را به صورت کامل پوشش دهد و گیمرها را از جدیدترین اوضاع بازی ها باخبر کند. جدیدترین و به روزترین اخبار گیم در این سایت به زبان فارسی در اختیار بازیکنان قرار می گیرد.

ایموجو، پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی بازی های موبایلی

امکان تبلیغات در ایموجو و دانلود بازی ها

سایت ایموجو با سابقه بالایی که دارد نرخ بازدید بسیار خوبی دارد و روزانه گیمرها و کاربران متعددی از صفحات مختلف آن دیدن می کنند. این نرخ بازدید بالا باعث می شود که بستر تبلیغات برای کسب و کارها و افراد مختلف فراهم شود. صاحبان کسب و کارها و مشاغل مختلف می توانند در این سایت و با پرداخت هزینه های مناسب خدمات و محصولات خودشان را به معرض نمایش بگذارند. از جمله روش هایی تبلیغاتی که در این سایت می توان از آنها استفاده کرد می توان به تبلیغات بنری، رپورتاژها، تبلیغات متنی، تصویری، ویدیویی و ... اشاره کرد.

علاوه بر بحث تبلیغات در سایت ایموجو گیمرها می توانند بدون هیچ مشکل و دغدغه ای بازی های مورد نظر خودشان را دانلود کنند. از آنجا که کشور ایران تحت تحریم های مختلفی قرار دارد، کاربران برای دانلود بازی های خارجی با مشکلات متعددی مواجه می شوند. سایت ایموجو تلاش کرده است که پرطرفدارترین بازی های موبایلی را در اختیار بازیکنان قرار بدهد و دانلود بازی ها را برای گیمرها ساده تر نماید.

آشنایی با ترفند بازی ها

همانطور که گفته شد تعداد بازی های موبایلی در هر سبک و ژانر نامحدود است و هر ساله بر این تعداد نیز اضافه خواهد شد و این باعث می شود که گیمرها نتوانند تمامی بازی های مورد نظر خودشان را به صورت کامل تجربه کنند و در آنها به مهارت کامل برسند مگر آنکه تمرکز خود را بر روی یک بازی خاص بگذارند. هر کدام از بازی ها دارای ترفندها و قلق های مختلفی هستند و دسترسی به این ترفندها می تواند زمینه پیروزی و موفقیت بازیکنان را فراهم کند. ترفند بازی به تکنیک و فنی گفته می شود که گیمر انجام می دهد که بتواند از مراحل مختلف بازی عبور کند. تکنیک و ترفند بازی ها می توانند خیلی ساده و یا خیلی پیچیده باشند ولی در هر صورت اهمیت بالایی دارند و آشنایی با آنها می تواند به پیشرفت و موفقیت بازیکنان کمک زیادی بکند.

ایموجو، پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی بازی های موبایلی

سخن پایانی

بازی های موبایلی در دو دهه اخیر به شدت مورد استقبال گیمرها قرار گرفته اند و گوشی های موبایلی امروزه به عنوان محبوب ترین پلتفرم بازی ها شناخته می شوند. هر ساله تعداد زیادی بازی موبایلی جدید از طرف استودیوها و شرکت های بازی سازی تولید و عرضه می شوند که هر کدام ویژگی ها، قابلیت ها، ترفندها، مشکلات و نقاط قوت و ضعف منحصر به فردی دارند. آشنایی به تمامی فاکتورهای عنوان شده در هر بازی می تواند بسیار زمان بر باشد. رسانه ها، سایت ها، خبرگزاری ها و افراد مختلفی در سراسر دنیا به پوشش اخبار، حواشی، نقد و بررسی و ... بازی های موبایل می پردازند. رسانه بازی ایموجو به عنوان یکی از معتبرترین، باسابقه تری و پربازدیدترین سایت های فعال در حوزه بازیهای موبایلی تلاش کرده است که بازی های موبایلی خصوصا بازی های معروف و پرطرفدار را از جنبه های مختلفی مورد نقد و بررسی و تحلیل قرار دهد و آنها را به زبان فارسی در اختیار بازیکنان و کاربران قرار بدهد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار