مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تأکید بر تعیین بیانیه‌ای مانند بیانیه گام دوم برای مطبوعات گفت: بر این اساس تعیین شود مطبوعات می‌خواهد به چه جایگاهی برسد و اهداف و مطالبات آنها تعیین شود.
کد خبر: ۹۳۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ 06 February 2021

به گزارش تابناک قم، سید موسی حسینی کاشانی در مراسم تکریم از بانوان خبرنگار استان قم که به همت خانه مطبوعات برگزار شد، با بیان اینکه انجمن‌های صنفی باید پویا و فعال باشند، اظهار کرد: خانه مطبوعات یکی از انجمن‌های صنفی است که برای پیگیری مطالبات اهالی رسانه تشکیل شده تا مجموعه دغدغه‌ها را دنبال و زمینه انسجام و هماهنگی بین اعضا و اهالی رسانه را فراهم کند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: توجه جدی به حضور بانوان در عرصه‌های مختلف و پیگیری برای حضور مؤثر و شایسته آنها صورت می‌گیرد. سیاست‌گذاری کلان رهبر معظم انقلاب در مورد بانوان در همه مجموعه‌ها تسری پیدا می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد: خانه مطبوعات به بانوان خبرنگار توجه جدی دارد برنامه‌ریزی خوبی داشته و بر مبنای هدفگذاری حرکت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اولویت بندی باید در مجموعه‌های مختلف در عرصه رسانه صورت گیرد، گفت: وضعیت بیمه خبرنگاران، معیشتی و جایگاه اهالی رسانه از جمله مطالبات و مشکلات است که در این بخش باید اولویت‌ها را تعیین کرد.

حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: مجموعه مسؤولان استان باید نسبت به این دغدغه‌ها، اهداف و برنامه‌ها توجیه شوند و مطالبات جزئی‌تر شود زیرا مقوله‌های کلی کار به جایی نمی‌رساند. پای خواسته‌ها، مطالبات و مشکلات ایستادیم و افقی برای خود تعیین کردیم.

وی با تأکید بر تدوین بیانیه‌ای مانند بیانیه گام دوم برای مطبوعات گفت: بر این اساس تعیین شود مطبوعات می‌خواهد به چه جایگاه و خواسته هایی برسد، باید در نظر داشت کارها نشدنی نیست و از همه ظرفیت‌ها در کنار یکدیگر می‌توانیم نتیجه بگیریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: در کمیته بانوان امور و اهدافی در دستور کار  است که اکنون بانوان در عرصه رسانه کجا قرار دارند و باید به چه جایگاهی برسند.

وی با بیان اینکه خبرنگاری عشق و علاقه است، گفت: شما به عنوان چشم مردم هستید و از دریچه چشم مردم به جامعه و مسؤولان نگاه می‌کنید.

محمدجواد محرابی، معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان قم هم خاطرنشان کرد: اهالی رسانه باید به موارد مهم و تفکیک‌ فعالیت‌ها در صنف خود توجه داشته باشند تا جایگاه خود را کسب کنند و بتوانند مطالبات خود را صریح‌تر پیگیری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار