۳۳۹ طرح صنعتی با ارزش ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از طریق ویدئو کنفرانس در استان تهران افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 06 February 2021

 

همزمان با هفتمین روز از ایام‌الله دهه‌فجر، ظهر امروز آئین افتتاح همزمان ۳۳۹ طرح در بخش صنعت، معدن و تجارت از طریق ویدئو کنفرانس با حضور استاندار تهران برگزار شد.

حشمت‌الله عسگری معاون امور اقتصادی استاندار تهران در این مراسم اظهار کرد: امروز ۳۳۹ طرح صنعتی در داخل و خارج از شهرک‌های صنعتی استان تهران افتتاح می‌شود که حدود ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای این طرح‌ها سرمایه‌گذاری شده است.

وی گفت: این پروژه‌ها در فاصله هفته دولت تا دهه‌فجر به بهره‌برداری رسیده است که به موجب آن ظرفیت اشتغال برای ۱۰ هزار و ۵۸۹ نفر فراهم شده است.

معاون امور اقتصادی استاندار تهران افزود: ۱۱۱طرح در بخش کشاورزی با ظرفیت اشتغال ۳ هزار و ۹۹۳ نفر و در بخش گردشگری نیز ۲۰ طرح با ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۴۴۳ نفر در دهه‌فجر افتتاح می‌شود.

عسگری در ادامه بیان کرد: امروز ۱۷ طرح در قرچک، ۱۹ طرح در ورامین، ۹ طرح در فیروزکوه، ۴۴ طرح در رباط‌کریم، ۸۰ طرح در پاکدشت، ۱۸ طرح در شهریار، ۱۰ طرح در اسلامشهر، ۲۴ طرح در تهران، ۷۹ طرح در ری، ۳ طرح در پردیس، ۲ طرح در پیشوا، ۸ طرح در دماوند، ۴ طرح در شهرقدس، ۲۲ طرح در ملارد و ۳ طرح در بهارستان به طور همزمان در بخش صنعت افتتاح شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرح‌ها ۹۵ درصد از تعهد اشتغال استان تاکنون محقق شده است و ۵ درصد باقی‌مانده نیز تا پایان سال محقق خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار