شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان گفت: حفاری خط دوم متروی اصفهان از جبهه غربی در هفته جاری آغاز می شود.
کد خبر: ۹۳۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ 06 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با تبریک چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز نیروی هوایی به نیروهای این نهاد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در ادامه ویژه برنامه های «هر یکشنبه یک افتتاح»، فردا به منطقه 7 خواهیم رفت و فرهنگسرای تخصصی کودک و نوجوان را افتتاح می کنیم.
وی با بیان اینکه این مرکز در کنار بوستان آرزو واقع شده که این بوستان با امکانات خلاقانه فضایی را برای بازی و آموزش کودکان فراهم می کند، گفت: بوستان آرزو نیز اخیرا طی برنامه های «هر یکشنبه یک افتتاح» به بهره برداری رسید.
شهردار اصفهان تصریح کرد: اصفهان اولین شهر ایران است که بعد از تلاش دو ساله نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک یونیسف را دریافت کرد. این بدان معناست که کودکان از این به بعد در برنامه ریزی شهری محور برنامه ریزان هستند و توسعه اماکن تخصصی کودکان و نوجوانان و فعالیت ها در این راستا صورت می گیرد.
وی افزود: در همین راستا پروژه ویژه و تخصصی فرهنگسرای کودک و نوجوان به عنوان پروژه دیگر شهری در حوزه شهر دوستدار کودک، در منطقه 7 در کنار بزرگراه شهید چمران در اختیار کودکان قرار می گیرد؛ البته بعد از افتتاح پروژه های منطقه، برای ملاقات مردمی به همراه همه معاونان شهرداری و مدیران در کنار شهروندان حضور داریم و با رعایت کامل پروتکل ها گفت و گو با شهروندان انجام می شود.
نوروزی بیان کرد: هفته گذشته علاوه بر اجرای برنامه «هر یکشنبه یک افتتاح» که به افتتاحیه های منطقه 12 اختصاص داشت، روز پنجشنبه هم یک پروژه ویژه در نقطه اتصال اصفهان و دولت آباد به عنوان تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار آغاز شد که تکمیل کننده اقدام شهرداری در ادامه خیابان فرزانگان است و به صورت مشترک با شهرداری دولت آباد اجرا خواهد شد.
وی افزود: هدف از اجرای این طرح کنترل بار ترافیکی میدان شهدای ورزشکار است تا رضایت مردم حاصل شود.
شهردار اصفهان اظهار کرد: همچنین در هفته جاری به جز برنامه «هر یکشنبه یک افتتاح» آغاز یک عملیات اجرایی مهم داریم که مربوط به حفاری خط دوم متروی اصفهان از جبهه غربی (کهندژ) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار