رئیس اداره پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی استان فارس گفت: از بعد از ظهر شنبه هجدهم تا بعد از ظهر یکشنبه نوزدهم بهمن ماه ۹۹ در استان شاهد ناپایداری‌هایی به شکل رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش برف خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 05 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: فرید اسماعیل زاده، افزود: با ورود این سامانه بارشی، روز شنبه در نیمه شمالی بارش پراکنده برف و باران و وزش باد شدید و در نیمه غربی، مرکز و بخش‌هایی از جنوب استان بارش باران خواهیم داشت.
او ادامه داد: فعالیت این سامانه بعداز ظهر یکشنبه پایان خواهد یافت.
وی بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی وزش باد شدید احتمال شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه‌های موقت و گلخانه‌ها، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی و سقوط اجسام از ارتفاع به ویژه کارگاه‌های ساختمانی ومحصولات کشاورزی و وارد آمدن خسارت وجود دارد.
اسماعیل‌زاده، با اشاره به لغزندگی جاده‌ها به دنبال وقوع بارش‌های پیش رو گفت: به شهروندان توصیه می‌شود که از انجام سفرهای غیر ضروری و حضور در ارتفاعات خودداری کنند.
وی افزود: محکم کردن سازه‌های موقت،آبیاری نکردن، تعلیق محلول پاشی و سم پاشی و انجام سایر اقدامات پیشگیرانه نیز توصیه می‌شود.

برچسب ها: باران ، اسمان فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار