تابناک-امام جمعه سیریک گفت: مذاکره با طالبان به جهت تفاوت این گروه با گروه های تروریستی، همسایه بودن و حفظ منافع ملی از اهمیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۹۳۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 05 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سیریک ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب متقین بود.

وی افزود: با تکیه بر رهنمود های امام انقلاب و آنچه در بیانیه گام دوم اتفاق افتاد میتوان گفت یکی از راه های شناخت انقلاب ایران اسلامی، مقایسه است.

امام جمعه شهرستان سیریک تصریح کرد: با مقایسه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها از جمله انقلاب فرانسه، روسیه و چین مردم ما پی خواهند برد تمایز و تفاوت این انقلاب با سایر انقلاب ها چیست.

حجت الاسلام و المسلمین سالاری اذعان داشت: اقتصاد ما در دوران پهلوی تحت امر عده خاصی بود، و رفته رفته باعث شد تا مردم نسبت به ساختار ضد ارزشی پهلوی نگران باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در بحران های سیاسی و اجتماعی مدیریت سیاسی بسیار مهم بوده بخصوص مدیریت قسمت های مختلف دولتی از اهمیت والایی برخوردار است.

حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری با اشاره به اینکه در انقلاب های بزرگ دنیا ۳ مولفه مهم وجود دارد، گفت: این مولفه های مهم مشارکت مردم، رهبری و وجود یک ایدئولوژی قوی است.

امام جمعه شهرستان سیریک در پایان گفت: مذاکره با طالبان به جهت تفاوت این گروه با گروه های تروریستی، همسایه بودن و حفظ منافع ملی از اهمیت بالایی برخوردار است.
انتهای پیام/ص7

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار