بر اساس ادعای مارکا منچسترسیتی برای جانشینی سرخیو آگوئرو به دنبال جذب ارلینگ هالند خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ 05 February 2021

به گزارش تابناک سمنان سرخیو آگوئرو بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل بی نظیر در منچستر سیتی و تبدیل شدن به اسطوره و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه رفته رفته به درهای خروج نزدیک شده است. این ستاره آرژانتینی طی ماه‌های اخیر دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و تا حدود زیادی از دوران اوج خود فاصله گرفته است.

 

از طرف دیگر طی روزهای گذشته گزارشاتی مبنی بر علاقه بارسلونا و مذاکره نامزدهای ریاست این باشگاه برای جذب ستاره آرژانتینی به گوش رسید و گفته می شود که ممکن است در صورت ماندن لیونل مسی در بلوگرانا، آگوئرو با دوست صمیمی خود همبازی شود.

 

همچنین منچستر سیتی در حال حاضر به جز آگوئرو، ستاره برزیلی یعنی گابریل ژسوس را هم در خط حمله در اختیار دارد اما بسیاری معتقد هستند که سیتیزن ها نمی توانند تنها با این مهاجم برای کسب جام های بزرگ بجنگند و به همین خاطر به یک مهاجم سطح اول و به نوعی فوق‌ستاره احتیاج دارند.

 

 

 

 

طی ماه های گذشته گفته شد که باشگاه انگلیسی برای جانشینی آگوئرو به دنبال جذب هری کین از تاتنهام خواهد بود اما حالا مارکا ادعای جدیدی را مطرح کرده که بر اساس آن سیتی مشتاق است ارلینگ هالند را به خدمت بگیرد. در این گزارش ادعا شده که سیتی حاضر است در تابستان 2022 مبلغ بالاتری از بند آزادسازی ستاره انرژی را بپردازد و به نوعی قصد دارد هر طور که شده او را به اتحاد بیاورد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار