محمد باقر نوبخت :
رییس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور گفت: ۲۶ طرح و پروژه بزرگ در کردستان با ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار تا پایان دولت دوازدهم در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۳۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱ 03 February 2021
به گزارش تابناک کردستان، محمد باقر نوبخت در مراسم بهره برداری از سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی محرومین و سیل زده در کردستان اظهار داشت: مهم‌ترین طرحی که دولت در نظر دارد تا پایان عمر خدمتگزاری خود آن را در کردستان بهره‌برداری برساند راه‌آهن سنندج - همدان- تهران است که کاری زیربنایی و مهم در تحول استان و حمل و نقل بار و مسافر به شمار می‌رود.

وی یکی دیگر از ارزشمند‌ترین کار‌های دولت در کردستان را احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومین اعلام کرد و افزود: امروز یک هزار و ۷۰۰ واحد به صاحبان آن واگذار شد که سازمان برنامه و بودجه به نمایندگی از دولت منابع مالی بلاعوض آن را تامین و سیستم بانکی با ارائه تسهیلات لازم و بنیاد مسکن ساخت آن را بر عهده داشت و با نظارت و مدیریت کمیته امداد و بهزیستی کشور به افراد واجد شرایط واگذار شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: این کار ارزش بسیاری دارد، چون همزمان با روز‌های پیروزی انقلابی است که توصیه اصلی آن به خدمتگزاران خود، خدمت به محرومین است.

نوبخت به بهره برداری از یک هزار و ۷۰۰ واحد دیگر بر اثر سیل سال گذشته تخریب شده بود اشاره کرد و یادآور شد: دولت مصمم است تا در نقاط محروم خدمات خود را توسعه دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار