مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان، این استان را از کارخانه‌های به روز تولید آرد در کشور برخوردار دانست و گفت: نمایندگی آکادمی ملی نان در اصفهان با هدف آموزش تخصصی به نانوایان این استان مطابق با استاندارد‌های روز دنیا راه اندازی شده است.
کد خبر: ۹۳۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 03 February 2021

محسن ضیائی نایب رییس آکادمی ملی نان شعبه اصفهان، این آکادمی را مجهز به پنج کارگاه تخصصی با هدف آموزش به روز تولید نان سالم و باکیفیت برای نانوایان علاقه‌مند این استان دانست و گفت: دراین کارگاه‌های تخصصی پنج مربی آموزش‌های میدانی و مهارت‌های لازم براساس نیاز‌های نانوایان وسرفصل‌های تدوین شده سازمان فنی وحرفه‌ای کشور را در تولید با کیفیت نان‌های فانتزی، سنگک، تافتون، بربری و لواش را به نانوایان ارائه می‌دهند.
محمدرضا خواجه افزود: هدف اساسی از راه اندازی این آکادمی به روز رسانی اطلاعات علمی ومهارت فنی نانوایان، آشنایی با سیاست‌های جدید دولت در حوزه آرد ونان، پاکسازی دانش و اطلاعات اشتباه قبلی نانوایان و جایگزینی آن با معلومات درست و جدید و بهینه سازی نان است.
اصفهان پایلوت آموزش نانوایی‌های سنتی کشور است بطوریکه مطلوب‌ترین برنامه‌های آموزشی مصور، ساده و خلاصه شده تهیه نان در این استان به نانوایان تخصصی آموزش داده می‌شود.
در استان اصفهان پنج هزار واحد نانوایی فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار