تابناک-مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این نهاد را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۳۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲ 02 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علی الهیاری، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و چهل‌ و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به برنامه‌های متنوع حمایتی این نهاد برای خانواده‌های تحت حمایت در دهه فجر 99 اشاره و گفت: افتتاح و واگذاری 67 واحد مسکن نیازمندان بااعتباری بالغ‌بر شش میلیارد و 700 میلیون تومان یکی از برنامه‌های شاخص کمیته امداد در ایام‌الله دهه مبارک فجر است که با حضور مسئولین استانی در سطح شهرستان‌های استان صورت خواهد پذیرفت.

الهیاری افزود: از دیگر برنامه‌های این نهاد در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب، افتتاح 840 طرح اشتغال‌زایی بااعتبار 24 میلیارد و 842 میلیون تومان است که زمینه اشتغال 1100 نفر از نیازمندان تحت حمایت را فراهم می‌نماید.

این مقام مسئول گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، 100 فقره جهیزیه به ارزش 132 میلیون تومان به زوج‌های جوان، 909 دستگاه لوازم ضروری زندگی به ارزش 364 میلیون تومان و پنج هزار بسته بهداشتی برای ارتقا سطح بهداشت و تأمین سلامت به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد اهدا می‌گردد.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان یادآور شد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های ایتام تحت حمایت، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا و برگزاری دوره آموزشی دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی برای همکاران از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان در دهه فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/ز۲۷۰

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار