مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی از توزیع ۵۴۲ دستگاه تبلت بین دانش آموزان کم بضاعت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶ 02 February 2021

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی افزود: این تعداد دستگاه تبلت دانش آموزی با هدف دسترسی دانش آموزان به شبکه شاد با اعتبار یک میلیاردو ۶۲۶ میلیون تومان و با مساعدت خیران تهیه شده است.
وی برگزاری دوره کشوری تدبر در کتاب زندگی ( در سطوح عمومی ومربی پروری) برای خانواده‌های تحت حمایت را از اقدامات فرهنگی کمیته امداد برشمرد و گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری با رویکرد قرآنی ( دربخش ‌های آوایی ، معارفی، هنری ، ادبی) و برگزاری دوره آموزش مجازی بصورت استانی از دیگر دوره‌های آموزشی برگزار شده در بخش فرهنگی بوده است.
مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه با اشاره به ارائه خدمات مشاوره رایگان برای مددجویان اظهار داشت: ارائه ۴۲۰۰ نفر مشاوره و راهنمایی فردی، مشاوره و راهنمایی گروهی۳۲۶۶ نفر، انجام مشاوره‌های تخصصی، مشاوره برای دختران،نوعروسان،ازدواج مجدد برای ۱۰۱۴ نفر، تکمیل شناسنامه بهداشت روان برای ۸۵۶۰ نفر از مددجویان بین ۱۸ تا ۵۰ سال، انجام مشاوره‌های اعتیاد برای ۱۳۶ نفر و ۲۵ نفر بهبودی و انجام مشاوره‌های تخصصی طرح دوباره زندگی به تعداد ۴۵۳ نفر و ۳۵ نفر برگشت به زندگی از اقدامات فرهنگی در بخش مشاوره بوده است.
وی گفت : بسیاری از مددجویان برای حرکت به سمت توانمندی ، نیازمند مشاوره تخصصی هستند تا بتوانند با مدیریت مناسب فکری و عملی ، سبک زندگی خود را تغییر داده و در مسیر موفقیت قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار