از سوی بانک ملی استان بوشهر:
تابناک-مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از اهداء تبلت مورد نیاز دانش آموزان تحت حمایت این نهاد توسط بانک ملی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 02 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، احمد لطفی درآیین اهدای 50 دستگاه تبلت از سوی مدیریت شعب بانک ملی استان به دانش آموزان نیازمند اظهار داشت: این نهاد با همکاری و مشارکت خیران 3 هزار تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت خریداری و توزیع کرده‌ است.

وی افزود: با توجه به اینکه تحصیل دانش‌آموزان بخاطر شیوع ویروس کرونا از طریق آموزش مجازی انجام می‌شود، این تبلت‌ها برای فراهم کردن زمینه آموزش دانش‌آموزان نیازمند تهیه شده‌است.

لطفی با تقدیر از مجموعه بانک ملی استان به جهت اهداء 50 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند گفت: کمیته امداد با همت خیران و استفاده از ظرفیت صنایع و پتروشیمی های استان توانست بخش زیادی از دانش آموزان نیازمند را صاحب تبلت و گوشی کند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهردر ادامه از مردم و خیران هم استانی درخواست کرد همچنان به دانش آموزان نیازمند در بخش های مختلف کمک شود تا با آرامش بیشتری سال تحصیلی جاری را به پایان برسانند.

داریوش زراعتگر، مدیر شعب بانک ملی در استان بوشهر نیز گفت: اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند در اجرای مسئولیت اجتماعی برای کمک به آینده تحصیلی فرزندان این مرز و بوم است.

مدیرشعب بانکی ملی در استان بوشهر گفت: با شیوع کرونا رسالت دیگری در حوزه مسئولیت اجتماعی به رسالت‎های این بانک اضافه شد تا به قشرهای مختلف مردم که در اثر شیوع این ویروس متضرر شدند، کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: بانک ملی بجز اینکه به دنبال سودآوری به عنوان یک بنگاه اقتصادی است، همواره تلاش می‌کند تا برای مسئولیت‌های اجتماعی خود در کنار مردم باشد.

مدیر شعب بانک ملی استان بوشهر ادامه داد: کمک به آموزش و پرورش، کمیته امداد، هلال احمر و جشن گلریزان نمونه‌هایی از تعهد بانک ملی به مسئولیت‌های اجتماعی خود است.

انتهای پیام/ن۸۴

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار