آغاز طرح نظارتی نوروز از ۱۵ بهمن؛
تابناک سمنان: علی تشنه دل معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در استان خبر داد و گفت: در این طرح بازدید‌های روزانه از واحد‌های صنفی و سطح عرضه انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 02 February 2021

 

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اعلام این خبر افزود: در این طرح که از 15 بهمن ماه سالجاری آغاز می شود و به مدت دو ماه ادامه دارد روزانه بیش از 500 مورد بازرسی توسط 40 اکیپ بازرسی از واحد‌های صنفی استان سمنان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بالغ بر 80 نفر در استان سمنان در قالب 40 اکیپ بازرسی متشکل از بازرسان سازمان صمت استان و اتاق اصناف و با همکاری بسیج اصناف و ناظران افتخاری وضعیت نرخ کالا وخدمات موجود ، کمبود و فراوانی کالا و خدمات ضروری اولویت دار در سطح عرضه را بصورت ویژه و شبانه روز رصد می نمایند و عملکرد واحد‌های صنفی استان سمنان در ایام نوروز را زیر ذره بین دارند.

مهدی یحیایی تصریح کرد این بازرسی ها نظر به اقتضای شرایط حساس ایام پایانی سال و با توجه به افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در این ایام و تعطیلات نوروز ، لزوم پایش وضعیت بازار کالا و خدمات به ویژه کالاهای اولویت دار و همچنین به منظور پوشش فعالیتهای نظارتی بر سطح مراکز فعال تجاری واقتصادی استان و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها انجام می شود.

یحیایی اظهار داشت ، کشیک های نوروزی و گشت‌های نظارت و بازرسی در ایام نوروز حتی ایام تعطیل ، مانند سایر روزها فعال هستند و با هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، سطح عرضه و... برخورد می شود.

وی  تأکید کرد: هم استانی ها نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی ، کم فروشی ، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه ، عدم صدور صورتحساب و .... از سوی واحد های صنفی، با شماره تلفن گویا 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار