خبرهای ناگوار از بیمارستان فرهیختگان و نگرانی هواداران پرسپولیس و استقلال
درگذشت علی انصاریان خبری نیست که بتوان به سادگی منتشرش کرد.پزشکانش هم از تایید آن واهمه دارند و جامعه توانایی پذیرش سوگ یک ستاره دیگر را ندارد. باورش هم بعد از فوت میناوند بسیار دشوار است. شاید دعای میلیون‌ها نفر معجزه کند
کد خبر: ۹۳۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 02 February 2021

درگذشت علی انصاریان خبری نیست که بتوان به سادگی منتشرش کرد. پزشکانش هم از تایید آن واهمه دارند و جامعه توانایی پذیرش یک سوگ دیگر را ندارد.

به گزارش تابناک سمنان، باورش دشوار است که دومین پیشکسوت نامدار فوتبال ایران هم تنها به خاطر حضور در یک برنامه به عنوان مهمان به ویروس خطرناک مبتلا و جان خود را از دست داده باشد.

جدال نفسگیر علی انصاریان با مرگ / میلیون‌ها ایرانی به مدافع جنگنده فوتبال: بلند شو

ابتدا مهرداد میناوند و حالا علی انصاریان که رسانه‌ها برخلاف خیلی از موارد علاقه ای به انتشار سریع‌تر آن پیش از رقبا ندارند. 

کرونا باز هم دارد یک قربانی مشهور می‌گیرد و جامعه همچنان خطر این دشمن بی صدای انسان را جدی نگرفته است. خطری که اطراف همه ما پرسه می‌زند و هرلحظه می‌تواند به جسم ما یورش برده و ما را روی پل ببرد، حتی هر مقدار که جوان و قوی باشیم.

وخامت حال علی انصاریان با مصاحبه امروز صبح پزشک معالجش جدی شد و هواداران او و پرسپولیس،  با آن جملات ناامیدکننده تصور می‌کنند یک بازیکن متعصب و جنگنده دیگر خود در تاریخ باشگاه را از دست داده اند اما فعلا نمی‌خواهند خبر را رسمی کنند. صبح امروز می‌گفتند زنده ماندن او یک معجزه لازم دارد؛ آیا این معجزه رخ داد؟

بسیار دردناک خواهد بود؛ مرگ ستاره ای جوان در اوج امید به زندگی و لذت بردن از روزهایی که برایش زحمت کشیده. خانواده اش هم حالا دارند آماده پذیرش این واقعیت می‌شوند و مصاحبه همسر خواهر علی انصاریان خود نشان‌دهنده عمق اندوه و حزن آنها از اتفاقی است که برای انتشارش توانی وجود ندارد.

 

پیشکسوت محبوب فوتبال ایران که این روزها در بیمارستان فرهیختگان بستری شده است با توجه به وضعیت وخیمی که دارد، باعث شده میلیون ها طرفدار فوتبال پیگیر شرایط سلامتش شوند.

گفته می‌شد حال علی رو به بهبودی است اما معلوم نیست ناگهان چه شده که پزشک تیم معالج می‌گوید کار از دست شان خارج شده و شرایط اصلا مناسب نیست.

چه کاری می‌شود برای انصاریان انجام داد؟ آیا از اساس فرصتی برای انجام کاری باقی مانده است؟ 

یقینا نگران ترین انسان روی کره زمین امروز و روزهای اخیر، مادر علی انصاریان است که همه عشق و علاقه این ستاره بود.

جدال نفسگیر علی انصاریان با مرگ / میلیون‌ها ایرانی به مدافع جنگنده فوتبال: بلند شو

برخلاف اخبار خوش روزهای قبل از بیمارستان فرهیختگان مبنی بر بهبود نسبی حال علی انصاریان حالا جملاتی به گوش می‌رسد که چندین نفر از علاقمندان و همبازیانش از جمله علی کریمی را راهی بیمارستان کرد تا بیرون درب ورودی انتظار خبری را بکشند که تکذیب کننده پایان زندگی او باشد.

خشک شدن ۹۰درصد ریه علی انصاریان و اطلاعات و جزییاتی که یکی یکی به جامعه منتقل می‌شود، نشان می‌دهد که باید بطور جدی نگران رسیدن خبری بود که کسی دوست ندارد بشنود. مهرداد میناوند و علی انصاریان برای هواداران پرسپولیس جزو محبوب ترین ستاره های دهه قبل بودند و حالا چنین سرنوشتی برایشان باورپذیر نیست.

جدال نفسگیر علی انصاریان با مرگ / میلیون‌ها ایرانی به مدافع جنگنده فوتبال: بلند شو

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار