اعضای شورای اسلامی شهر تهران در نشست امروز /سه شنبه/ خود، مواردی از جمله بررسی شماری از پرونده‌های پلاک ثبتی باغ‌های پایتخت و تغییر نام برخی معابر این کلانشهر را در دستور کار دارند.
کد خبر: ۹۳۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 02 February 2021

 

اعضای شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و شصت و نهمین جلسه خود، شماری از پرونده پلاک ثبتی را از حیث باغ یا غیر باغ بودن مورد برررسی قرار می‎دهند.

همچنین صورتجلسه پنجاه و نهم کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ۲ روز در هفته - یکشنبه و سه‌شنبه - در صحن این شورا جلسه علنی برگزار می‌کنند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در نشست روز یکشنبه این هفته خود، طرح «الحاق عنوان عوارض افزایش ارزش قانونی ناشی از اجرای طرح های توسعه شهری در بند (د) مصوبه سازماندهی و توسعه تاسیسات گردشگری در شهر تهران» را بررسی کردند.

همچنین لایحه «نحوه محاسبه و دریافت عوارض ساختمانی مبتنی بر تعیین ارزش املاک در شهر تهران و اصلاح مصوبات نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی، نظارت فنی و عوارض استفاده موفت در شهر تهران» بررسی و به نحوه محاسبه جدید رای مثبت دادند.

اعضای شورای شهر تهران، ۲ لایحه شهردار درباره «اصلاحیه مصوبه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضای سبز مبتنی بر ارزش اکولوژیک درختان»، و همچنین «تعیین نرخ عوارض پارک حاشیه ای با ارائه گزارش کمیسیون مربوطه را بررسی و تایید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار